A venit în sfârșitul avizul de la Agenția Națională a Funcționarilor Publici pentru noua organigramă a Primăriei Timișoara. Ea va ajunge luni în atenția consilierilor locali.
„Avem aviz de la ANFP și luni va intra pe ordinea de zi a plenului Consiliului Local Timișoara. Cea mai importantă schimbare este că se creează o Direcție Generală de Urbanism și Dezvoltare Urbană. E prima dată când avem așa ceva. Aceasta va cuprinde componentele Direcției de Urbanism de acum și componentele Direcției de Dezvoltare de acum. Mai sunt schimbări și în ceea ce privește structura Direcției de Comunicare, dar ea rămâne ca direcție. Va fi înființată, de asemenea, o structură care a fost angajată în strategia culturală, și anume unitatea de implementare a proiectelor vizând Capitala Europeană a Culturii. Va fi o structură separată, în subordinea primarului”, ne-a explicat primarul Nicolae Robu.
De asemenea, în cadrul Direcției Tehnice va fi creată o structură de proiecte edilitare. Toate proiectele vor fi sub coordonarea directă a edilului-șef.
„Vom mai avea o structură de proiecte edilitare și la Direcția Tehnică, aceasta este o altă schimbare. Va fi coordonată tot de mine. Tot ce înseamnă proiecte este sub coordonarea mea”, a conchis Robu.
Odată ce noua organigramă primește și aprobarea Consiliului Local Timișoara, municipalitatea ar putea organiza concursuri pentru mai multe posturi de directori din cadrul instituției.
La Direcția de Dezvoltare și Direcția de Patrimoniu sunt interimari, la fel ca și la Secretariatul Primăriei, unde Simona Drăgoi l-a înlocuit pe Ioan Cojocari, care a ieșit la pensie. Sorin Ciurariu ocupă și el tot interimar funcția de arhitect-șef. Edilul-șef spune însă că nu se grăbește să organizeze concursuri, pentru că un director interimar face treabă mai bună decât un director care a câștigat un concurs.
Articole pe aceeași temă:
Noua organigrama a Primariei Timisoara, inca la secret. Se asteapta avizul ANFP
Citiți principiile noastre de moderare aici!