Organizațiile, asociațiile și fundațiile din Timișoara au la dispoziție 900.000 de lei în cea de-a doua sesiune, în prima fiind puși la bătaie 2,8 milioane de lei. Pot fi depuse doar proiecte pentru evenimente care au loc în perioada 1 septembrie – 1 decembrie.
Concursul se adresează persoanelor juridice fără scop patrimonial, respectiv asociațiilor și fundațiilor constituite conform legii, care îndeplinesc condițiile prevăzute de Legea 350/2005, în perioada 1 – 8 august, la sediul Casei de cultură a orașului de pe str. Miron Costin nr. 2.
„Procedura aplicată pentru atribuirea contractelor de finanţare nerambursabilă a proiectelor din domeniul cultură pe anul 2017 este prevăzută de Legea nr. 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice, alocate pentru activităţi nonprofit de interes general şi de Regulamentul privind regimul finanţărilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activităţi nonprofit culturale şi de tineret de interes local conform HCL 40/29.07.2016”, transmit reprezentanții municipalității.
Atenție! Nicio finanțare nerambursabilă nu poate depăși 70% din bugetul total al proiectului, iar fiecare finanțare trebuie însoțită de o contribuție de minimum 30% din valoarea totală a proiectului din partea beneficiarului, din care minimum 10% trebuie să reprezinte contribuția proprie, diferența de 20% putând fi acoperită din alte surse atrase.
Documentația trebuie să respecte art. 19 din Regulamentul privind regimul finanțărilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activități nonprofit culturale și de tineret de interes local.
Astfel, dosarele trebuie să cuprindă câte un formular de solicitare, bugetul de venituri și cheltuieli al fiecărui proiect în parte; bugetul narativ prin care vor fi fundamentate categoriile de cheltuieli; dovada existenței surselor de finanțare proprii prin extras de cont nu mai vechi de zece zile la depunerea proiectului și prin balanța analitică de verificare din luna precedentă depunerii; dovada existenței surselor de finanțare oferite de terți prin scrisori de intenție, contracte de sponsorizare sau alte forme de sprijin financiar ferm; actul constitutiv al fundației sau asociației, statutul și certificatul de înregistrare fiscală, certificat de înscriere în registrul asociațiilor și fundațiilor și actele adiționale, respectiv acte juridice echivalente, după caz; situațiile financiare anuale la data de 31 decembrie a anului precedent, înregistrate la Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Timișoara (n.r. dacă nu sunt finalizate, se vor depune situațiile aferente exercițiului financiar anterior); declarație pe proprie răspundere din care să rezulte că solicitantul nu are datorii la bugetul de stat și bugetul local; CV-ul coordonatorului de proiect din care să rezulte că are competență în domeniu; declarația de imparțialitate; declarația pe proprie răspundere care să dovedească încadrarea în prevederile art. 9 alin. (2) și (3) din regulament; documente privind colaborarea sau parteneriatul cu alte consilii locale sau ONG-uri, dacă este cazul sau alte documente considerate relevante de către solicitant.
Dosarele trebuie depuse într-un exemplar la sediul Casei de cultură a Timișoarei, str. Miron Costin nr. 2, și vor avea mențiunea pe plic „pentru Comisia de Cultură”. De asemenea, trebuie depus și un exemplar în format electronic, pe CD, DVD sau stick.
Pentru a grăbi concursul de proiecte, reprezentanții primăriei, prin Casa de cultură, le transmit reprezentanților fundațiilor sau asociațiilor din oraș că propunerile trebuie depuse în perioada 1 – 8 august, data limită fiind 8 august, la ora 16. Durata proiectelor se încadrează în intervalul 1 septembrie – 1 decembrie 2017. Evaluarea acestora se va face de către Comisia de cultură, în perioada 9 – 14 august.
Mai multe informații pot fi obținute de la numărul de telefon 0256.498.214, de la secretariatul Casei de Cultură sau de la acest link.
Articole pe aceeași temă:
[related-post post_id=”1858337″]
Citiți principiile noastre de moderare aici!