Ultima zi de lucru cu publicul la Direcţia Fiscală Timişoara, cu câteva excepţii, va fi în data de 20 decembrie 2013, programul urmând să fie reluat din 13 ianuarie 2014, anunţă reprezentanţii instituţiei. Care sunt excepţiile?
„Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratura şi Biroul Impuneri Auto Persoane Fizice şi Juridice, în perioada menţionată, vor prelua şi vor înregistra toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice/ juridice; Biroul Evidență Contribuabili și Încasări Bugetare, în perioada menționată, va încasa doar obligațiile constând în amenzi, încasarea impozitelor și taxelor locale fiind reluată începând cu data de 13.01.2014; Serviciile de specialitate din cadrul Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara vor elibera în perioada menționată certificate de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale și alte venituri la bugetul local, atât pentru persoane fizice cât şi juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/ sau nu este necesară achitarea obligațiilor restante. Menționăm că cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscală pot fi depuse până în data de 23.12.2013, activitatea de înregistrare a cererilor urmând a fi reluată începând cu data de 06.01.2014″, anunţă directorul executiv al DFMT, Adrian Bodo.
Reprezentanţii instituţiei precizează că, în cazul persoanelor fizice, certificatul fiscal privind impozitele, taxele locale şi alte venituri va fi eliberat în baza evidenţei plăţilor existente la data de 20 decembrie 2013.
De asemenea, autorităţile locale le reamintesc contribuabililor că certificatul de atestare fiscală este valabil şi poate fi utilizat pe toată perioada lunii în care se emite. Cu alte cuvinte, dacă obţineţi un certificat fiscal în cursul lunii decembrie îl puteţi folosi până în data de 31 decembrie 2013 inclusiv.
Citiți principiile noastre de moderare aici!