Noul magazin din Timişoara este amplasat în extensia Iulius Mall, la etaj, şi ocupă o suprafaţă de 100 mp, fiind deschis în sistem de franciză. Ineditul brandului ECCO constă în calitatea deosebită a încălţămintei fabricate în Danemarca, prin intermediul unor tehnici complexe. Suma totală investită pentru deschiderea noului magazin se ridică la 100.000 de euro, iar reprezentanţii ECCO au declarat că urmează să se extindă şi în alte locaţii în următoarea perioadă. ECCO este în top 3 al celor mai mari producători de încălţăminte din lume, cu vânzări de peste 16 milioane de perechi în peste 90 de ţări. Până la data de 8 martie 2010, ECCO oferă o reducere de 30% la genţile din noua colecţie primăvară-vară 2010. Produsele precum „Riga City Bag”, „Jakarta” sau „Isabel Shopper” vor fi accesoriul perfect pentru acest sezon.
Brandul ECCO a luat naştere în anul 1963 în oraşul Bredebro din Danemarca. ECCO este în top 3 al celor mai mari producători de încălţăminte din lume, cu vânzări de peste 16 de milioane de perechi pe toate continentele, fiind disponibilă în peste 10.000 de locaţii din care 1.000 de magazine monobrand. În 1991 ECCO a devenit distribuitor oficial al Curţii Regale Daneze, iar în 1994 a câştigat titlul de „brandul anului” în Statele Unite. În România, reţeaua ECCO însumează 11 magazine.
Citiți principiile noastre de moderare aici!