„În zona Solventul vorbim despre două lucruri. În primul rând o subtraversare la calea ferată în continuarea Căii Bogdăneştilor pentru că dacă veniţi pe Calea Bogdăneştilor vedeţi că la un moment dat este întreruptă de liniile de cale ferată. Vorbim de o subtraversare care în mod normal trebuie să se continue cu un pod peste Bega, pe partea cealaltă având Bulevardul Dâmboviţa. Sunt două lucrări: pasajul subteran şi podul peste Bega. Avem nevoie pentru a închide inelul patru, pe partea de vest a oraşului, de acest pod care să lege Calea Bogdăneştilor de Bulevardul Dâmboviţa astfel încât să nu avem circulaţie întreruptă, iar pe partea de est de un pod pe strada Bobâlna, care să lege partea de sud cu partea de est”, a afirmat viceprimarul Sorin Grindeanu.
Deocamdată nu există bani pentru aceste investiţii, dar edilii sunt optimişti. Robu vorbeşte despre atragerea de fonduri europene şi guvernamentale şi despre reducerea cheltuielilor la primărie şi valorificarea proprietăţilor municipalităţii pentru creşterea veniturilor proprii, în timp ce Grindeanu speră să găsească înţelegere la Ministerul Transporturilor.
„Eu cred că vom găsi bani nu doar de la bugetul local, am convingerea că vom găsi fonduri şi la Ministerul Transporturilor pentru aceste două proiecte pe care noi le considerăm extrem de importante pentru circulaţia în oraş, alături de lărgirea pasajelor Jiul şi Popa Şapcă”, a adăugat Grindeanu.
Primarul a afirmat că au fost demarate procedurile pentru realizarea studiului de fezabilitate pentru subpasajul şi podul din zona Solventul.
„Săptămâna trecută am făcut o vizită, împreună cu domnii viceprimari, într-o bună parte a oraşului, pentru a vedea pe teren cum se prezintă oraşul şi ce priorităţi trebuie să ne fixăm. Am hotărât ca în zona Soleventul să facem un subpasaj pe ideea pe care am enunţat-o şi în campania electorală şi chiar am prezentat-o într-o animaţie pe calculator. Exista o altă idee mai veche, a fostei administraţii, de a se face acolo un suprapasaj uriaş care să asigure trecerea şi peste calea ferată şi peste bega. (…) S-a ajuns la concluzia că este foarte costisitor un proiect pe ideea veche şi foarte greu de realizat şi prin urmare că e potrivit să trecem la treabă pe ideea subpasajului. Este în derulare SF-ul, lucrarea se poate face pe etape”, a declarat Robu.
Totodată, primarul a mai anunţat că s-a decis să fie inclusă în proiectul de buget pe 2013 şi realizarea unei porţiuni din inelul IV de circulaţie în zona UMT – Continental.
Pasajul subteran de la Michelangelo – s-a pus piatra de temelie, dar lucrarile incep in… 2013
Citiți principiile noastre de moderare aici!