Studiul de fezabilitate destinat construcției drumului de mare viteză Craiova – Drobeta Turnu Severin – Lugoj va fi elaborat de Asocierea Egis Romania SA – Search Corporation S.R.L.– Italrom Inginerie Internațională SRL – Geostud S.R.L. – ECO Geodrum S.R.L. – Egis International SAS, care a fost desemnată câștigătoarea acestui contract de peste 92,7 milioane de lei fără TVA.
Grindeanu transmite că prin realizarea acestui drum „va fi redus considerabil timpul de călătorie între localitățile Craiova și Lugoj”.
„În plus, va fi asigurată o conexiune mai eficientă cu viitoarele drumuri expres Craiova – Pitești și Craiova- Târgu Jiu”, scrie Grindeanu pe Facebook.
Trimite articolul
XUraaa… inca 5 ani pana la finalul studiului, apoi 5 ani licitatia, 5 ani prima parte a executiei, pana la prima anulare a contractelor, apoi inca 10 pana la finalizarea proiectului. Deci peste cam 25-30 de ani va fi gata. Daca va mai exista republica bananiera Romania pana atunci
Ce inseamna drum de mare viteza? Care este viteza admisă?
-
De pe “www.hotnews.ro”:
“In acest moment in tara noastra nu exista nici un drum expres, insa conform normativelor stabilite de autoritatile in domeniu drumurile expres, in teorie, nu sunt cu mult diferite decat autostrazile. Cele mai mari diferente le reprezinta lipsa benzii de siguranta si viteza maxima la campie (120km/h), in rest vorbim de un drum cu cate cel putin doua benzi pe sens, care ocoleste localitatile si nu se intalneste la nivel cu alta cale de transport.”
Si, evident, sunt mai ieftine decat autostrazile. -
cred ca e un fel de drum express
-
Viteza admisa e mare. Ce nu intelegi?
Nu inteleg de ce spre sud
De ce nu inspre bihor?
La ce ajuta Timișului acest drum?
Eu zic ca mai mult rau face decat bine…
-
Iesi din casa si vei intelege ,spre sud sunt cei doi mari producatori de autovehicule ford si renault ,plus relieful spre sud nu e asa prietenos cum e spre nord di nu in ultimul rand distanta ,una e sa mergi 120 km pana la oradea altceva 400 pana la craiova pe national cu 1 banda pe sens.
De banii aia , am crezut ca fac drumul , nu doar studiul !
-
60.000 de € per km? Glumești!
zeRobu făcea 400 de metri cu un milion de € in 2-3 ani (de exemplu strada Versului).
Iar strada Versului are utilități și borduri, dar nu are niciun viaduct, niciun ecoduct, nicio rigolă pluvială, niciun versant care trebuie consolidat, nu trece peste vreo cale ferată, nu trece munții pe lângă Dunăre, etc.
Ah, și nu are 3 benzi mari și late plus linie mediană pe fiecare sens.
Problema e că fără Drulă, va rămâne probabil atât: un studiu. După primii pași firavi făcuți de băsiști, au venit Pontake, Grindy și pesedacii lor, și au refuzat constant banii europeni pentru A6. Culmea prostiei (sau rea voință cu iz rusesc), să se roage de tine Comisia Europeană să faci autostradă, să îți dea 85% din bani, iar Pontake să insiste pe drum expres și să refuze să îl facă.
De aia a cerut Drulă studiu care să determine tipul de drum pe fiecare tronson, în funcție de valorile de trafic.
Domnule Panduru, daca folositi public un nou neologism (drum de mare viteza), ati fi putut (dar mai aveti timp) sa ne explicati ce este un astfel de “drum de mare viteza”. In Europa, exista doar autostrazi pe care se poate circula cu “mare viteza” daca cumva credeti ca 130km/h ar fi o asemenea viteza. Bine, ìn Germania mai exista portiuni si fara limita impusa. Astfel, asteptam sa ne explicati acest termen dar si cam ce viteza ar fi aceia de “mare viteza”. Cât? 100km/h, 150km/h, 200km/h???
Cu acesata ocazie, scuturati, va rog, putin corcodusul la cei care au modificat marimea caracterelor cu care scriem comentariile, ele sunt atât de mici încât fara lupa nu mai puteam vedea ce scriem. Sau sa fie intentionat?