Conform datelor Direcției de Drumuri și Poduri Timișoara, antreprenorul de pe lotul 4 Lugoj-Deva a intrat în vacanță până după sărbătoarea Paștelui. Până la finele săptămânii trecute, au fost continuate lucrările deja demarate, dar au început și alte tipuri de lucrări.
Astfel, s-a lucrat la terasamente, blocaje din piatră brută în zona haldei de steril sau umpluturile în zona carierei Brănișca, dar au continuat și excavațiile la versantul de la Șoimuș, a început montarea gardului de protecție a autostrăzii, precum și montajul confecțiilor metalice a stâlpilor Transelectrica. S-a lucrat și la pregătirea platformei pentru executarea ultimei culee de la intersecția DN 76 cu DJ 706A, acolo unde autostrada va trece peste dealul Șoimuș. În ultima perioadă, mobilizarea pe șantierul tronsonului Șoimuș – Ilia a fost de circa 650 persoane și 200 de utilaje. Antreprenorul a anunțat că echipele revin la muncă după 16 aprilie.
Acest lot a fost licitat pentru 419 milioane de lei, în noiembrie 2013. Lucrările ar fi trebuit să fie finalizate în mai 2016. Lungimea tronsonului este puțin peste 22 de kilometri și face legătura între nodul de la Ilia și cel de la Șoimuș, acolo unde începe autostrada Deva – Orăștie.
Citiți principiile noastre de moderare aici!