Proiectul a fost selectat în cadrul Programului Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, cofinanţat din Fondul Social European „Investeşte în oameni!”.
Au fost cuprinşi în cursurile de pregătire angajaţi din societăţi comerciale de nivel executiv (non-managerial) şi de nivel mediu (middle management) care au urmat cursuri de: Comunicare, Valoarea totală a recompenselor – motivarea financiară şi non-financiară, Managementul stresului, Eficientizarea muncii , Managementul schimbării şi tranziţiei, Competenţe sociale şi civice, Abilităţi manageriale.
În cursul lunii septembrie, va începe a doua serie de cursuri pentru nivel executiv şi nivel mediu.
Obiectivul general al proiectului este creşterea gradului de adaptabilitate a angajaţilor şi întreprinderilor din regiunile de dezvoltare Vest şi Nord-Vest la mediul dinamic în care îşi desfăşoară activitatea.
Beneficiile pentru angajatori se regăsesc în dezvoltarea capacităţii interne a firmelor de a-şi dezvolta resursa umana, asigurarea unui mediu adecvat de identificare de noi oportunităţi şi soluţii, facilitarea înţelegerii corecte a procesului de schimbare şi implementarea unei noi paradigme în ceea ce priveste organizarea, implicarea şi eficienţa.
Citiți principiile noastre de moderare aici!