Licitația, care a avut criteriu de atribuire raportul calitate-preț, a fost câștigată de asocierea CARDINAL D.P. CONSTRUCT (lider) și CAM PROIECT. Oferta acestora a fost de 7,74 milioane de lei, fără TVA – adică 9,21 milioane de lei sau 1,85 milioane de euro, TVA inclus.
Durata este estimată la 11 luni: trei pentru proiectare și opt pentru execuția lucrărilor.
„Motivul pentru care am închis pasarela este siguranța timișorenilor care traversează pe acolo. Pasarela este extrem de degradată și de aceea construim de la zero una nouă, care ia în considerare nevoile celor care o vor utiliza, fie că sunt mame cu cărucior, persoane în scaun cu rotile, bicicliști sau persoane cu mobilitate redusă. Le mulțumesc pentru înțelegere și răbdare celor care traversau pe acolo”, spune primarul Dominic Fritz.
Se dorește păstrarea lacătelor
Pasarela actuală, construită în 1949, se află într-o stare avansată de degradare, având infiltrații la nivelul structurii de rezistență, ceea ce, spun reprezentanții primăriei, a impus închiderea ei.
Noul pod va fi construit din beton armat, cu o lungime de 52 de metri și o lățime de 5 metri. Va include rampe de acces pentru persoanele cu mobilitate redusă, iluminat arhitectural și spații verzi.
„Accesul pe pod va fi asigurat prin rampe concepute special pentru persoanele cu mobilitate redusă, iar bicicliștii vor avea rampe dedicate, adiacente treptelor pentru pietoni. Spațiile verzi vor completa rampele intercalate, iar pe ambele maluri ale Begăi vor fi create puncte de belvedere, unde cei care folosesc podul se vor putea relaxa și bucura de priveliște. Iluminatul arhitectural va fi realizat prin benzi LED moderne, integrate atât pe pasarelă, cât și pe rampe”, precizează reprezentanții primăriei.
Împreună cu firma contractată, primăria caută o soluție și pentru păstrarea lacătelor de pe vechea pasarelă, „simboluri importante pentru comunitate”.
Deși încă în picioare, accesul pe pasarelă este în prezent blocat – deși există persoane care sar peste gard și o traversează oricum. Aceasta a fost închisă din aprilie 2023. Licitația pentru refacerea ei a fost lansată în luna mai, Au fost depuse doouă oferte. Pe lângă cea a asocierii câștigătoare, mai depusese una și TEHNODOMUS S.R.L.
Trimite articolul
XAmi vine sa rad cu pastrarea lacatelor… Luni 28.10.2024 eram in Montmarte la Basilica … toate gardurile erau pline de lacate si o firma specializata taia masiv pe ele sa fie loc pentru altele…
Inchisă din martie 2024 nu aprilie !
Mai un pic și este evaluată ca preț și timp cu podul de pe Bosfor ! 🙂
-
USR-FRITZ,aceleași metehne de HOTI că PSD-PNL… Nu le pasa de cetățeni, de blocaje ptr pietoni,important e sa UMGLE PRETURILE LA PROIECTE că să poată FURA ENGROS😱 Plus că e HIDOS comparat cu podul istoric. Cu 200 mii euro îl consolidau in 2 luni și basta.
Dar așa nu puteau fura la greu la bani că din megaproiectu lui pește de 2 mil Euro
HOȚILOR-
Ai jefuit limba romana! Ai scris mult, prost si fara rost! Si indescifrabil!
-
văd că nici tu nu te lași mai prejos
-
-
Ce porcarie cu lacatele alea…
Arată bine proiectul.
Nu cred că gardurile vechi cu lacăte pot fi integrate estetic și unitar cu noua imagine.
-
Ba pot!
-
Arată bine pe naiba, cine a conceput așa ceva n-a văzut în viața lui o bicicletă.
Dupa un an jumatate , urmeaza inca 11 luni!!! Asta se cheama administratie!!! Astia ar trebui sa fie toti inchisi pentru prejudiciul adus locuitorilor!
Oare cei care au pus lacate daca au divortat au avut initiativa sa mearga sa indeparteze lacatul? Asa ar fi civilizat…
-
Problema lor!
deschideti dracului podul daca tot nu aveti de gand sa-l renovati. maaaare chestie ca sta inchis. platiti si “firma” care se ocupa de renovare cat timp nu se lucreaza, asa-i?
-
Sa deschida sa ce? Daca se prabuseste si moare cineva, raspunzi tu penal?
-
Păi să vedem un raport de expertiză tehnică , să vedem și noi ce expert se face de râs , nu ?
-
sigur stii tu sa citest un raport de expertiza tehnica :)))))
-
-
Și totuși de preț nu zice nimeni, nimic. Cu 1,8 mil euro faci câteva vile, nu un biet podeț.
-
Biet podet? Din ce faci podul, nu podetul? Din scobitori? Le legi intre ele cu canepa pentru tevile de gaze?
-
Și de cât material crezi ca e nevoie?
-
Doar niste idioti pot proiecta si construi asemenea rampe de acces unde cei in carucior cu rotile sau biciclistii trebuie sa ocoleasca pe 3 planuri inclinate. In Romania rampele de acces in institutii sau magazine sunt atat de abrupte incat nici un om sanatos nu se poate deplasa
-
maxim 6% trebuie să fie panta , de asta se fac așa lungi
cred ca nici podul din “Povestea porcului” a lui Creanga n-ar costa atat😂🤣😂🤪
“un pod de aur pardosit cu pietre scumpe și fel de fel de copaci, pe de-o parte și de alta, și în copaci să cânte tot felul de păsări, care nu se mai află pe lumea asta”😂🤣😂🤪
si sa mai intrebe unii de ce sunt autostrazile scumpe; ca acolo nu se fac niste punti peste un canal.
observ cum toti pripasii care n-au simtit asfalt sub talpa se dau cu parerea aici, ba ca rampele-s lungi (cititi legislatia ca nu poti face o rampa u un unghi mare), ba ca e scump (da ei voteaza psd) ba ca e de mult inchis podul etc. mai bine mergeti la muncile campului sa nu va mai consume idei asa prostesti
-
dap, eu observ ca tu esti userist… daca la voi in partid sint dati afara toti care au o voce critica la adresa “maretilor” aveti impresia ca puteti baga pumnul in gura oricui, oriunde si oricand? nu e suficient ca Fritz bloceaza mai ceva ca Robu pe toti care nu-l aplauda pe pagina lui? du-te acolo, stai in bula ta daca vrei doar aplauze.
USR-isti iastia chiar nu sunt prosti,. Un nou mandat, un nou tun. Asta dupa alte mai mult de doua milioane de euro tocate pentru pasarela Gelu Crizantemelor, careia inca nu i-au facut receptia dar pe care o tin deschisa cu toate ca se dezintegreaza betonul si asfaltul.
-
ahh cât dulce, dulce cașcaval ați fi halit voi pesedeii și penalii din acest pod :)))
-
Ia uite cum isi dau prostacii USR-ului naravul pe fata cand sa terminat portia de ciolan. Pentru ei problema nu e ca se fura, ci ca ar fi furat altii :))). Inca un partid ajuns la ghena istoriei.
-