7.500 de timișoreni au sunat la call center-ul inițiat de DASTM. Dintre aceste apeluri, 3.323 au vizat înscrierea și programarea persoanelor de către Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara în platforma națională de vaccinare împotriva COVID-19, respectiv solicitarea echipei mobile de vaccinare la domiciliu.
„Raportat la ziua de 25 martie, toate persoanele care au solicitat urcarea și programarea în platformă, respectiv 2.213, au fost anunțate telefonic despre locul, data și ora la care trebuie să se prezinte pentru vaccinare. Facem precizarea că unele dintre aceste persoane au fost programate și de două ori, refuzând un anumit tip de vaccin, o anumită dată de vaccinare, din motive personale (perioada post Covid, anumite recomandări medicale etc)”, transmit cei de la DASTM.
1023 de timișoreni au fost centralizați pe liste în vederea vaccinării la domiciliu prin echipe mobile.
„Toate programările au fost făcute în funcție de tipul și numărul de vaccinuri disponibile pe platforma de vaccinare, bineînțeles în ordine cronologică a înregistrării apelului de către operatorii call center-ului DASTM”, mai spun cei de la DASTM.
Numărul de apeluri primite în ultimele zile este foarte mare, operatorii fiind solicitați să răspundă unor probleme diverse cu privire la subiectul vaccinării.
Timișorenii pot suna la 0356 406517 în vederea înscrierii și programării în platforma de vaccinare împotriva COVID-19. Cei de la DASTM răspund solicitărilor în fiecare zi, de luni până duminică inclusiv, în intervalul orar 8 – 19.
Citiți principiile noastre de moderare aici!