Reprezentanții CNAIR au anunțat, marți, că au demarat procedurile interne pentru semnarea contractului privind “Elaborarea studiului de fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Timișoara Vest”.
„În urma procedurii de achiziție publică, licitație deschisă, pentru atribuirea contractului în valoare de 3.658.195,15 lei fără TVA (4.353.252 lei cu TVA inclus – n.r.), ofertantul declarat câștigător este S.C. SEARCH CORPORATION S.R.L. Durata contractului este de 15 luni. Comunicările privind rezultatul procedurii au fost transmise în data de 14.10.2020. În termenul prevăzut de legislația în materia achizițiilor publice nu a fost depusă nicio contestație.
Licitația a pornit în 14 iunie 2020 și, până la termenul limită de depunere a ofertelor, care a venit la finele lunii iulie, cinci firme sau asocieri de firme au depus documentația necesară. Este vorba despre Asocierea S.C Irimat Cons SRL – Studio Corona Civil Engineering SRL, Asocierea SC Procad SRL – SC Bauplaning SRL – SC Cubit Proiectare SRL (Subcontractanţi: SC Terrasond SRL, SC SSF-RO SRL, SC Expertus SRL), SC Proiect – Construct Regiunea Transilvania (Subcontractanţi: Total Business Land SRL, Road Design ASP SRL, SICAP Project SRL, SC Proiectantul SRL), SC Search Corporation SRL (subcontractanţi: Prospect Technical Studies, Geotec Consulting SRL, Protelco, Formin, Institutul de Arheologie Vasile Pârvan, Total Business Land SRL, Danavi) şi Asocierea Way Research – 3TI Progetti Italia Ingegneria Integrata S.P.A. (subcontractant: East Water Drillings).
Valoarea estimată a contractului se încadra în intervalul 4.107.496,40 lei – 4.854.313,93 lei, fără TVA, iar durata contractului este de 15 luni.
Centura de Vest a Timișoarei va fi construită între DN 69 (Timișoara-Arad) și DJ 591 (unde se leagă de centura Timișoara Sud)
Articole pe aceeași temă:
A fost lansată licitația pentru studiul de fezabilitate al Centurii Timișoara Vest
Trimite articolul
Xsuper, dar ce se mai aude de studiul de fezabilitate pentru noul stadion?
Sper sa o proiecteze cu 2 benzi pe sens, cu benzi de accelerare sii decelerare, ceva gen drum expres. Si nu sa ne pomenim ca aven centura cu 1 banda pe sens, unde mergi in urma TIR-urilor care au voie numai cu 70 pe ora. Si cu multe sensuri giratorii pe ele unde e restruíctie la 30 km *-/ ora.
Facuta la misto cu o banda pe sens.
-
Pai sa o luam logic:
Prin 2010 guvernul Boc (pe atunci PD, actual PNL + PMP) a construit si a dat in folosinta sfertul de centura pe care il avem functional.
Dupa care a venit PSD la guvernare cu promisiuni de la Bojin&co pentru centura de sud, dar in realitate nu s-a miscat nici macar o hartie prin Ministerul Transporturilor, dar-mai vreun centimetru de lucrari efective.
Apoi, in 2016, guvernul-de-un-an Ciolos (pe atunci Plus, actual USR-Plus) a vrut sa faca centura de sud la 4 benzi si a lansat licitatia publica pentru acest lucru.
DAR SURPRIZA! Imediat a revenit in 2017 PSD-ul, l-au pus pe Grindeanu premier, care a anulat licitatia si toate demersurile facute de Ciolos, preferand sa revina la proiectul invechit cu o banda pe sens, sub pretextul ca lucrarile efective vor incepe mai repede, peste… maxim 2 luni (exact aceeasi minciuna gogonata ca a lui Bojin din 2014).In realitate, lucrarile efective au inceput abia cand PNL a revenit la guvernare si au deblocat in sfarsit proiectul, si asta au facut-o mai mult la insistentele deputatului Catalin Drula de la USR.
Deci… ce votam, aia avem!
Daca iti plac drumurile periculoase cu circulatie ingreunata, voteaza PSD. Sau stai acasa, si lasa antenistii sa voteze. Daca nu iti plac asemenea drumuri si preferi infrastructura moderna, mergi la vot si voteaza orice in afara de PSD & ProRomania, care au dovedit clar din 1990 incoace ca nu vor sa faca infrastructura.
Si cum se va face podul acolo (Kromberg) pentru ca pe malul drept sunt cele 4 gropi de namol scos din Bega in urma cu cca 10 ani? Sunt tare curios.
-
simplu: se muta namolul