Peste 85% din vânzari au fost de generate de segmentele de produse care încorporează cele mai noi tehnologii. Cele mai vândute produse au fost din segmentul televizoare – în topul vânzărilor aflându-se LED-urile şi televizoarele 3D. Laptopurile şi tabletele s-au aflat şi ele în topul preferinţelor timişorenilor, urmate de smartphone-uri şi camere foto, respectiv de produsele din segmentul console şi jocuri. Din aceste categorii au performat produsele care s-au diferenţiat prin caracteristici inovatoare, peste 60% din vânzarile de ecrane (televizoare plus monitoare) fiind reprezentate de televizoarele 3D şi smart TV-urile de diagonale mari.
„Am ales corect să revenim în Timişoara sub brandul Media Galaxy, iar vânzările înregistrate în primele 4 zile ne-au confirmat acest lucru. Am vândut produse de ultima generaţie, fapt ce validează compatibilitatea perfectă cu targetul – segmentul tânăr spre mediu cu venituri peste medie, pasionat de tehnologie”, a declarat Razvan Popescu, director de vânzări al Media Galaxy.
Citiți principiile noastre de moderare aici!