Activitatea in cadrul proiectului intitulat „Adaptabilitatea angajaţilor, succesul angajatorilor – ASA” a ajuns deja la 14 luni, din cele 36. Iar rezultatele obţinute sunt mai mult decât satisfăcătoare. Cofinanţarea proiectului este asigurată din Fondul Social European – „Investeşte în oameni!”, Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013. Concluziile finale ale seriei de cursuri de pregătire oferite vor fi trasate în luna octombrie a anului viitor.
Obiectivul general al proiectului este creşterea gradului de adaptabilitate al angajaţilor şi întreprinderilor din regiunile Nord-Vest şi Vest la mediul dinamic în care îşi desfăşoară activitatea.
Peste 900 de participanţi au luat parte în procesul de evaluare şi la cursurile de formare susţinute. Dintre angajaţii care au beneficiat de asistenţă, peste 52% au rol executiv, 40% sunt la nivel de middle management şi aproximativ 8% sunt din managementul de top.
Persoanele care au participat la activităţile proiectului sunt angajaţi şi manageri din 114 societăţi comerciale având sediul in regiunile de implementare, mulţi fiind chiar din Timişoara. Domeniile de activitate sunt foarte diverse, de la producţie de bunuri de larg consum, componente electronice şi până la industria hotelieră şi comerţ. Au fost derulate primele serii de cursuri autorizate pentru Manager de Proiect, Formator si Manager Resurse Umane.
De susţinere şi consiliere profesională vor mai putea beneficia aproximativ 1600 persoane. Aceştia vor putea lua parte la şedinţe de evaluare şi cursuri, beneficiând si de consiliere profesionala, respectiv cursuri autorizate. Costurile acestora sunt suportate din bugetul proiectului.
Citiți principiile noastre de moderare aici!