„SEMNAȚI PETIȚIA pentru deschiderea circulației pe lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva! Intrați pe acest link și dați mai departe dacă vă pasă! În parteneriat cu Declic, am lansat campania în speranța că responsabilii din Guvernul României, Ministerul Transporturilor România și Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere vor înțelege mesajul cetățenilor, așa cum l-am explicat de zeci de ori în ultimele șase săptămâni: nu ne mai puneți viața în pericol, dați drumul la trafic și vă puteți certa cu antreprenorul ani întregi prin instanțe!”, au scris pe Facebook reprezentanții Asociației Pro Infrastructură.
Ei mai spun că o petiție similară a strâns, în 2018, aproape 17.500 de semnături.
„O petiție online similară, derulată în 2018 pentru deschiderea lotului 3 al Autostrăzii A10 Sebeș-Turda, a strâns aproape 17.500 de semnături, tronsonul respectiv fiind «muzeu» timp de 8 luni de zile. Din păcate, ne vedem nevoiți să repetăm acțiunea, autoritățile refuzând să învețe din greșelile trecutului”, mai spun aceștia.
În lungime de aproape 22 de kilometri, lotul 3 al autostrăzii Lugoj-Deva a costat aproape 580 de milioane de lei, fără TVA. Deși a fost realizat aproape în totalitate, tronsonul a rămas închis circulației după ce, cu doar câteva zile înainte de a fi dat în folosință, reprezentanții CNAIR și ai Ministerului Transporturilor au sesizat o serie de probleme de construcție, de la o fisură în zona nodului rutier de la Holdea, până la probleme de planeitate care împiedică evacuarea apelor. Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a luat decizia de a rezilia contractul cu constructorul și anunța că tronsonul va fi deschis până la finalul lunii septembrie. În urma unei noi inspecții, el a revenit asupra declarației și a spus că un termen clar va putea fi dat după finalizarea unei expertize.
Articole pe aceeași temă:
Asociația Pro Infrastructură: „CNAIR a reziliat contractul lotului 3 al autostrăzii A1 Lugoj-Deva”
Asociația Pro Infrastructură: „CNAIR a reziliat contractul lotului 3 al autostrăzii A1 Lugoj-Deva”
Trimite articolul
XImbecilul asta de cuc isi bate joc de noi, nu a mai ramas nimic de ciugulit si acuma tine autostrada blocata.
Cum va explicati ca daca acceptau spanioli garantie extinsa se putea da drumul la autostrada?
Concluzia o trageti singuri, autostrada e circulabila doar ambitia unui idiot din guvernul pesedist ne toaca nervii pe banii nostri.
Imbelici santeti voi de la Asociatia asta… API
Cum sa dea drumul la un drum spart si fisurat??? Pai drumul nici nu a fost dat in folosinta si trebuie reparat. Voi santeti intregi la cap ???? Cati bani luati ca sa promovati firma asta de 2 lei cu 2 laptopuri si 3 directori dar 0 muncitori???
USR-isti de 2 bani, asa va vedem adevarata fatza. Politruci platiti ca sa promoveze firme straine si lucruri prost facute. PENIBILILOR
În România zilelor noastre fiecare imbecil de politician slab poate să practice bătaia de joc pentru că așa vor mușchii lui și se mai întreabă de ce pleacă tineretul din țară!!!!!!
Care este responsabilitatea voastra ,a celor de la Pro Infrastructura ,dpdv moral,juridic ,material ?
Intreb asa din curiozitate, cati din voi astia impotriva deschiderii lotului 3 ati trecut recent pe portiunea aia plina de gropi, curbe si tiruri cu 30-40 km/h?
Si in loc sa faci 10 minute pe autostrada faci 40-50 minute prin gropi intre tiruri in coloana!
Eu vreau să se deschidă autostrada dar intreb și se întâmplă ceva cu neprevăzut cu ea cine răspunde……? Pro infrastructura?
Asociatia asta cu infrastructura e plină de specialiști de la USR, în frunte cu Drulă, cel care e expert în drumuri și autostrăzi, dar are ZERO studii în domeniu.
Țineți va rog autostrada închisă, sa circulam pe drumul alternativ unde poți sa dispari cu toată mașina în craterele de acolo. Ca sa vadă toată lumea ce prosti fuduli suntem. Ca nu era destul sa fim proști și sa nu facem autostrăzi, noi le facem și după le ținem închise. Râd și curcile.
constat ca sunt destui care cred ca autostrada asta se va darama imediat. cred ca s-a spus destul de clar ca problemele sunt pe legatura cu lotul 2 care se va deschide la Sfantul Asteapta(nici nu s-a licitat). chiar nu doriti sa se circule pe lotul 3 sau puneti botul la tot ce scune CUC ?
Prima data ca 17.500 de oameni la o petitie online e un can can. Au votat 7 mil de oameni sa plece basescu si nu s-a intamplat deci mai usor cu pianu pe scari.
A doua oara ca se dau in folosinta scoli si spitale fara aviz isu, dsv etc si dupa tot noi ne revoltam. Trebuie sa ne invatam ca exista da sau nu. Daca toate lucrarile sunt bune si gata e da, daca nu, e nu. Asa ca ce sa tot dam in folosinta constructii cu jumatati de masura?
Am inteles ca de prin 2018 s-a schimbat si legea cu receptionarea lucrarilor si nu mai e varianta cu remedieri pe parcurs, ci e numai cu da sau nu, adica ori e totul bine si frumos, ori se incearca alta data.
Problema cea mare este de ce a ajuns constructorul sa zica ca totul e gata si sa vrea banii, daca nu e asa? Ar trebui cercetat si pentru tentativa de inselaciune constructorul! Iar faptul ca un reprezentant al statului pune piciorul in prag in fata unui constructor mare si nu accepta o atentie sa inchida ochii e absolut de admirat!
De ce sa-l deschida … ca sa se intample ceva si apoi tot voi astia care vreti sa-l deschida sa dati vina pe Cuc ???
Cand Cuc nu a vrut sa deschida Lotul 4 pana nu se finalizeaza si accesul pe autostrada ati facut toti scandal.
Dupa ce s-a finalizat accesul Cuc a deschis autostrada. La cateva ore dupa aia un diasporist ruman a intrat pe contrasens. Va dati seama cati erau pe contrasens daca Cuc deschidea Lotul 4 cand a cerut prostimea ???