Interes există, iar aceasta se manifestă prin deschiderea de noi unităţi comerciale sub branduri cunoscute în oraşul de pe Bega. Câteva exemple bune în acest sens sunt deschiderile magazinelor Lidl, Penny sau Carrefour. „În ultimul an am observat un interes deosebit al retailerilor din sectorul de food pentru Timişoara. Oraşul nostru continuă să atragă noi retaileri internaţionali precum şi agenţi interesaţi de extinderea reţelelor existente” a declarat Felicia Vasiu, director al Biroului din Timişoara al agenţiei imobiliare Cushman & Wakefield.
„În acest moment în Timişoara, în afară de operatorul Carrefour se găsesc în total 7 hypermarket-uri (3 unităţi Real, 3 unităţi Kaufland şi o unitate Auchan), 3 magazine cash&carry (2 unităţi Metro, 1 unitate Selgros) precum şi 8 unităţi de tip discount (5 magazine Profi, 1 Lidl şi 2 Penny Market). Acest fenomen se regăseşte şi pe segmentul supermarketurilor din Timişoara unde competiţia continuă, de asemenea, sa aibă potenţial de dezvoltare, incluzând 2 unităţi Carrefour Market, 2 unităţi Billa şi reţele locale.”, explică Felicia Vasiu.
Citiți principiile noastre de moderare aici!