O cititoare revoltată spune că este mai periculos să fii pieton în Timișoara decât șofer, după ce a fost nevoită să circule cu copilul pe șosea, chiar și pe contrasens.
„De când au început lucrările în centru, firma de construcții a ignorat total nevoia de a putea trece peste șanțurile săpate a celor cu biciclete, copii pe biciclete, cărucioare copii, de invalizi nici nu are sens să mai amintim. Oricum ei nu vor mai putea accesa centrul dacă bordurile rămân atât de înalte. Marți, la 8, am mers cu copilul pe contrasens (pentru că sunt puține praguri pe șanțuri) pe pista dinspre Podul Mihai Viteazul către catedrală, ne-am dat jos la trecerea către Parcul Central, am sărit șanțul și ne-am continuat drumul către Nemoianu. La întoarcere, la aceeași trecere, accesul către trotuar era închis. Am fost nevoită să merg prin stradă, ca toți ceilalți pietoni, de-a lungul delimitării șantierului, până în dreptul trecerii de pietoni din fața catedralei, unde am putut urca pe trotuar. În acest timp mașinile care veneau dinspre Maria prin fața catedralei aveau verde intermitent și așteptau să trecem cu toții de-a lungul trotuarului”, ne-a scris timișoreanca.
Femeia a surprins în imagini și „distracția” drumarilor SDM, care i-ar fi spus că nu trebuie să respecte nicio normă.
„Pe imagini se vede și un tată cu doi copilași, care sunt nevoiți să meargă pe mijlocul străzii pentru a traversa. Oamenii de pe șantier mi-au spus că nu au niciun fel de norme de respectat. E totul în ordine din punctul de vedere al desfășurării lucrărilor. Menționez că zona lor de lucru este într-adevăr foarte bine delimitată. Pentru dumnealor nu există niciun fel de risc de accidente. Pietonii însă, mai ales cei foarte tineri sau foarte bătrâni… ori sunt ajutați de însoțitori ori sunt puși într-un mare pericol de lipsa semnalizării lucrării în acea zonă”, ne-a mai povestit cititoarea noastră.
În tot acest timp, femeia i-a văzut pe polițiștii locali, cei care ar trebui să stea cu ochii și pe lucrările de construcții, pentru ca circulația pietonilor sau traficul rutier să nu fie pus în pericol, cum amendează șoferii care parchează aiurea.
SDM lucrează de la jumătatea lunii septembrie în arealul Pod Mihai Viteazul – primărie – catedrală, unde se înlocuiesc bordurile și covorul asfaltic. Potrivit reprezentanților municipalității, drumarii mai stau cam până luni în zonă.
Articole pe aceeași temă:
Trimite articolul
XNu se poate una fara alta, asta e cinism deja. Ca si cum ai frige gratare si vrei fara fum, fara miros si fara sa stropesti cu ulei. Nu se poate.
Abia Luni termina aceasta capodopera nemaivazuta in intreaga lume? Aceste borduri de o complexitate incredibila? Asta e lucrare de maxim o jumatate de zi daca se face ca la carte. #fmmRobu #fmmSDM
ne mai miram de ceva in orasul asta?!
Mamica revoltata, ca muncitorul Ion de la Izlaz nu i-a dat u raspuns stiintific la intrebarea ei si si-a vazut mai departe de munca lui!.
Mamica asta revoltata sa stie ca un raspuns concret si la subiect ii poate da numai seful de santier su arhitectul sau Primaria si nu orice necalificat care cara borduri.
Nu muncitorul necalificat este “corespondentul de presa” al santierului respectiv.
Da, santierele din oras, si nu numai din Timisoara, sunt suparatoare. Insa hai sa nu facem circ . Daca nu vroia sa mearga pe carosabil, putea lua ruta ocolitoare. Ocolea catedrala si nu mai punea in pericol viata copilasuluu, a celor cu biciclete, sa nu mai vorbesc a celor in carucioare de invalid
Haos ca in timpul lui Robu eu unul nu am vazut in acest oras. Haos si bataie de joc la adresa cetatenilor. Mai ales pietonilor si biciclistilor. Sper sa se trezeasca lumea si sa-l taxeze pe acest om bolnav la alegeri, sa nu sa gandeasca ca “macar a facut ceva”, ci sa se gandeasca si cum si cand a facut. E inadmisibil sa mai continuam asa! Sper ca dupa ce pierde alegerile si presa sa-l ignore complet, sa nu mai vad niciodata vreun articol cu el sau despre el.
Are Robu tupeu sa declare ca “in zona lui nu sunt probleme cu clanurile mafiote” ?!?!?! El e ori neputincios ori implicat, cam asa este la nivelul lor, ma intristeaza ca aceasta este concluzi la care am ajuns.
Bordurile din zona hotelului Continental inca nu sunt finalizate dupa cat timp de la plantarea minunatului asphalt, vreo luna cel putin. Mai mult toate resturile de asphalt, pietricele ramase dupa santier se imprastie pe sosea, pe trotuar si asa mai departe, deranjeaza orice dispositive cu roti de diametru mic – carucioare, patine, trotinere si se simt oribil daca ai talpi subtiri la incaltari. Cat timp se lucre si in loc de bordure erau santuri, pentru asigurarea accesului erau aruncati cativa paleti subrezi ci scanduri distantate care nu erau fixati in nici un fel.
Isi bat joc consecvent si pluseaza.
Daca nu-s de marmura ALBA de Carrara, geaba 😉 A ajuns borduriada si aici, in sfarsit. Tara de borfasi.
Ce nu face dictatorul pentru a da de lucru protejaților ? Înlocuieşte bordurile lui videanu la greu .Ce contează că-ți rupi autoturismul sau gâtul, in lucrările efectuate de mântuială ?
Robu: “Saracilor pe 2 picioare de ce existati? Eu traiesc in epoca automobilului! Saracilor!! Nu puteti trece 6 benzi in 4 secunde? Meritati sa fiti calcati de dragul meu automobil. Asa va trebe daca nu mergeti in masini.”
Borduriada continua,Alti bani ,alte spagi.
O lunga traditie in Timisoara e continuata de administratia actuala. Ne-am astepta ca in 2019 sa fie altfel, vremuri noi, Uniunea Europeana, bla bla bla…
Cand s-a refacut linia de tramvai in Iosefin in 2000 macaraua ridica stalpii de curent vertical iar pietonii treceau pe dedesubt de brat. Un batran a cazut intr-o groapa de pe pasarela improvizata si fara parapet la intrarea unui magazin vis-a-vis de teatrul Merlin, avea sange pe fata. O doamna care trecea pe acolo i-a zis sa fie bucuros ca nu si-a rupt nimic, caci sotul ei a ajuns la spital cu o saptamana inainte. Astea pe vremea lui Ciuhandu. Deosebirea a fost ca pe Ciuhandu nu l-am auzit sa zica ca el e cel mai bun primar din ultimii 700 de ani. A refacut zeci de km de linie de tramvai si nu s-a laudat niciodata cu refacerea unor borduri de parca ar fi trimis oameni in cosmos. A, da, si a mai facut si cateva mii de locuri de parcare, si a adus zeci de tramvaie gratuit din Germania.
Doar in tari in care nu exista respect fata de cetateni poti vedea asa ceva. In Germania nu vezi asa ceva.
Eu un singur lucru vreau sa stiu: cine avea borduri pe plus si avea nevoie sa scape de ele? Cine are de castigat din aceasta schimbare de borduri? Intreb pentru un prieten
Primarele ne este dator in continuare cu un răspuns la întrebarea unde au fost hărniciei ăștia toata vara…
Eu sunt de acord cu inchiderea trotuarelor cand se lucreaza, dar lucrarea sa dureze maxim 1 zi. La astia la orice lucrare nu esti sigur ca o termina secolul asta.