Ionuț Stănușoiu, primarul comunei Ghiroda, a semnat, luni, la Ministerul Dezvoltării Regionale, contractul de finanțare pentru amenajarea pistei pentru biciclete de pe malul stâng al Canalului Bega, între localitățile Ghiroda și Remetea.
Proiectul este aflat deja în execuție, iar banii obținuți din această finanțare vor fi folosiți pentru decontarea cheltuielilor deja plătite de primărie.
„Valoarea contractului este de 3.154.540 de lei cu TVA, finanțarea fiind asigurată prin Programul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), Componenta 10 – Fondul Local, „Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde – piste pentru biciclete (și alte vehicule ușoare) la nivel local/metropolitan”, a precizat primarul Ionuț Stănușoiu.
Cererea a fost depusă anul trecut, în luna octombrie.
„Este primul contract de finanțare pe care îl semnăm anul acesta și doar unul din proiectele depuse de administrație în vederea finanțării, suma totală a acestor cereri însumând 165 milioane de lei”, a mai transmis edilul.
Toți cei care vor pedala pe această pistă vor putea admira Balta cu nuferi din comuna Ghiroda.
Trimite articolul
XCred ca sunt bani aruncati in vant!
Exista un studiu care sa fundamenteze cheltuirea a peste 3 mil de lei pe o pista de biciclete intre Ghiroda si Remetea?
Cati km are aceasta dara de asfalt?
cati cetateni contribuabili o vor folosi si in ce scop?
Este absolut necesara sau doar pentru sifonare de bani publici?
-
O parte din aceasta pista de biciclete exista deja. Pot sa iti spun ca eu si familia o folosim si foarte multa lume o foloseste in momentul de fata pentru activitati sportive si recreative…atat cu bicicleta cat si alergare. Mai ales cand e timp frumos este foarte multa lume.
-
Raspunsuri: nu, da, vezi cati km iti ies pe harta, aproximativ cati cetateni vor dori (accesul va fi gratuit, ca pe oricare alt drum public destinat ciclismului), iar la ultima intrebare raspunsul este “nu este absolut necesara, ca doar nu e un spital, dar este foarte utila, si ajuta la sanatatea locuitorilor atat prin miscare si recreere, cat si prin reducerea poluarii”. Alte intrebari mai ai? Sau mai bine il lauzi iar pe idolul tau zeRobu, care nu stia decat sa bage impreuna cu bovin cat mai multi bani in echipe de fotbal din recas, in horticulturisti si rogeristi care nu plantau aproape nimic si nu coseau aproape nimic, si in brantneristi care au contract multi-anual de salubritate stradala pe aproape tot orasul, dar se fac ca nici nu au auzit de strazi secundare.
-
Sa te intrebi toate intrebarile astea de fiecare data cind te intilnesti cu un biciclist pe DN intre Ghiroda si Remetea. Poate asa afli si raspunsurile. Daca nu ti se aprinde beculetul, poti sa iei o bicicleta si sa circuli intre Ghiroda si Remetea pe DN apoi sa revii aici cu impresii.
-
el are mercedes. bicicleta e pt saraki.
dar da, probabil va sta in paragina si cu defecte dupa cativa ani, uitata de lume, un fel de traseu de MTB
-
-
Cand se fac lucrari, ziceti ca e nevoie de studii. Cand se fac studii, ziceti ca nu sunt necesare, ca ar trebui direct lucrari.
Cine va mai intelege? -
Greu de crezut ca in anul 2023 se mai gaseste cate un destept care sa conteste utilitatea pistelor de biciclisti. Ce ar fi frumos ar fi sa fie si intretinute ca lumea, nu ca pista dinspre serbia care e deja bataie de joc. Drumuri pentru mertzane si jipane avem destule cat sa o ardeti cu 100 la ora prin oras cu harburile fara catalizator
Este bine ca se face pista mai departe ,ansa ca sa ajungi din Timisoara pe ea trebuie sa folosesti
soseaua prin cartierul Plopi care este foarte circulata.
Poate se vor gandi edili si la o pista de bicicleta pe malul raului Bega de la uzina de apa pana la iesirea
din cartierul Plopi, ca sa fie o legatura .
-
Exact. Acel sector ar lega foarte bine pista cu ghiroda și remetea
Foarte bine , numai pista de legatura prin cartierul Plopi de la uzina de apa lipseste.
pentru cet ‘poti sa te urci pe turnul de la CET ,SI SA TE ARUNCI ,NU E NICI O PAGUBA’