Proiectul Podului ISHO ar putea fi până la urmă realizat. Proiectul a fost donat primăriei de investitorul imobiliar din zonă încă de acum patru ani, când s-a spus că mai este nevoie doar de avize până să fie lansată licitația de execuție. Acum, se pare că trebuie și „reavizare”, iar „la vară” ar putea fi obținută autorizația de construire. Execuția ar putea începe „anul viitor”.
„Suntem în proces de reavizare, au fost expirate unele avize, certificatul de urbanism a fost și el înlocuit și ne așteptăm ca undeva în această vară să avem toate avizele obținute și să putem să ne mișcăm spre autorizația de construite. Primăria Timișoara deja are un acord de prefinanțare semnat cu BERD-ul pe 15 milioane de euro. Asta nu va acoperi cu siguranță întregul cost, dar va fi probabil procentul majoritar din costul de execuție. Ne așteptăm ca pe undeva pe anul viitor să putem să începem execuția”, a declarat viceprimarul Ruben Lațcău.
„Proces relativ simplu”
De partea cealaltă, reprezentanții dezvoltatorului spun că podul are importanță în contextul întregii infrastructuri din zonă.
„Proiectul este realizat, au fost obținute la începutul acestui an toate avizele. Ultimul aviz a fost obținut în ianuarie. Acum, unele avize au expirat și trebuie reobținute, dar este un proces relativ simplu. Este un proiect care nu se referă doar la poduri, ci se referă la întreg inelul II, de la calea ferată de pe Baader până la sensul giratoriu de pe Pestalozzi. Costurile cele mai mari sunt cele legate de infrastructura rutieră și mai ales de utilitățile care se înlocuiesc complet pe acel tronson, plus desigur podul auto și pasarela pietonală”, a spus și Ovidiu Șandor, dezvoltatorul proiectului ISHO.
Pe de altă parte, bulevardul realizat de dezvoltator este finalizat, dar durează destul de mult procedurile de predare către Primăria Timișoara. Nu se poate da un termen pentru deschidere, dar aceasta ar fi „iminentă”.
Vă reamintim, în cazul Podului ISHO, Primăria Timișoara a întâmpinat probleme cu avizarea în special din partea Ministerului Transporturilor. În martie 2020, însă, fostul primar Nicolae Robu anunța că impasul a fost depășit. Mai apoi, deși noua administrație a considerat proiectul drept unul de importanță ridicată, lucrurile au cam bătut pasul tot pe loc, adică tot în așteptare după diferite avize.
Trimite articolul
XHohoho!!! Pana acum nu s-a facut absolut nimic si acuma in prag de campanie electorala ploua cu promisiuni despre cum “se va face”. Hai plimbati ursu (sau pe Merean) ca nici babele senile sau copiii mici nu mai cred pe Fritz si Latcau.
-
Corect…au trecut aproape 4 ani și acum în campanie electorală “facem la anul” (după vot)…penibil
-
Desigur Adișor,desigur… Măi, cum le știți voi pe toate ( inclusiv negurisanu ),
-
Eu l-am votat pe Fritz acum 4 ani.
Acum nu o sa il mai votez. -
Char daca esti USR-ist, tre’ sa fii prost sa nu iti dai seama ca celalate 2 comentarii au dreptate.
-
And your point is? Ca vad ca precedentii au venit cu niste argumente pe cand tu doar cu o vrajeala care demonstreaza o crasa lipsa de idei.
-
-
Si niste studii sa vedem daca sunt fezabile noile avize? Nimic?
Podul dintre Parcul Copiilor si Pestalozzi e prioritar.
La noi toate chestiile se intampla anu viitor de vreo 35 de ani
deci administratia Spritz a stat pe loc 4 ani???? dupa PSD, Lae si USR Timisoara a ramas foarte mult in urma fata de alte orase. Sper sa iasa lumea la vot anul asta!
Fruncea prostilor…..💩💩💩💩 aștepți peste 4 ani cu proiect realizat si tu nici măcar nu ai început!!! În 4 ani trebuia să fie gata!!!! Nu să expire tot !!!! În alte țări civilizate făceau o zonă întreaga în 4,5 ani !!!!! Fruncea…..💩💩💩💩💩💩💩
-
asa e cand ai de platit zeci de milioane de euro datorii din urma, mai amani din proiectele pregatite pentru campania electorala anterioara …
da, mai lipsesc niste semafoare pe Take Ionescu si pe splai …
-
Proiectrul podului a fost facut de cei de la ISHO si donat orasului.
Se creaza o cale de access in zona ISHO…
Dar pe partea opusa unde duce podul? este o zona rezidentiala cu strazi inguste.La fel si cu podul de la strada Jiul. Pe o parte (Str Jiul) este noul complex business/rezidential dar pe partea opusa este cartierul istoric Iosefin cu cladiri marcate monumente istorice!!!
Dezvoltatorii incearca sa “ridice valoarea si potentialul” afacerilor lor. Nu se uita la nevoile si prioritatile Timisoarei.
In locul celor doua poduri ISHO si Jiul mai bine sa se faca ce de la pasajul Solventul!!!
Prioritate au fost alte investitii: inlocuirea retelei de termoficare (se lucreaza din 2021), linii de tramvai (din 2021), scoli, gradinite (din 2021), nu de la anul! Cu proiecte blocate in CLT de cei 9 indivizi si individe de la pnl, 3 de la tonta,, 2 de la psdlatrina3 (9+3+2=14). CLT are 27 de comsilieri locali. 27-14=13. 14>13. 13 fiind numsrul de consilieri locali din partea USR. Deci mai usor cu pianul pe scari, ca macane! Voi, uslșușugraur, cu vopsitu in frunte, nu ati facut nimic in 8 ani de zile, cu proiecte semnate de ciuhandu, le-ati bagat la sertar, si va plangeti ca alea sunt proiectele voastre? Singurele proiecte ale voastre: Timidoara in frig si bezna (2014-2018 carbune livrat si neplatit + episodul cu primata rrobuLache pe stalp, taind firele de curent si lasand timisorenii in bezna, pentru care trebuia sa aiba dosar penal pentru distrugere si sa achite din buzunarul propriu toate pagubele), falimentul COLTERM si RATT, 0 investitii, doar o spoiala la pasajele Jiul si Michelangelo, bugetul Primariei in faliment! Vot masiv pentru Fritz, vot masiv pentru ADU!