Lucrările pentru lărgirea și modernizarea Podului Eroilor au început în 2018 și au fost finalizate în noiembrie 2019, când circulația a fost redeschisă peste trecerea peste Bega. Au fost executate de asocierea Super Construct – Pod Construct. Numai că în proiectul inițial, întocmit de Pod Proiect din Iași, s-a uitat de trecerea pe sub pod, adică de trotuare și de piste de biciclete. Devizul a crescut la 6,4 milioane de lei de la 3,69 milioane de lei, pentru că în cele din urmă au fost calculate și lucrările de „amenajare trotuare, amenajare piste de cicliști, relocare rețea de gaz, lucrări electrice – iluminat public”.
Primăria Timișoara pornise în mai 2020 licitația pentru lucrările suplimentare. Pusese la bătaie 2,02 milioane de lei cu tot cu TVA, iar singura oferă, venită de la Super Construct, a fost de 2,01 milioane de lei cu TVA. Societatea care a reabilitat podul va lucra acum cu subcontractanții Instgat și Electroechipament Industrial SRL. Contractul a fost semnat în octombrie 2020, dar lucrările încep abia acum.
„Am reînceput acum câteva zile lucrările de la Podul Eroilor, pentru culoarul pietonal și pistele de biciclete de dedesubt, care, după cum bine știți, nu fuseseră prinse în contractul de execuție inițial. Aici iar s-a făcut un proiect fără să se gândească la toate aspectele. Acest lucrări vor dura șase luni și ne vor costa două milioane de lei. E firma Super Construct care lucrează acolo”, a anunțat primarul Dominic Fritz.
În proiectul de buget pentru anul 2020, Primăria Timișoara a pus deoparte 3,1 milioane de lei pentru „reabilitare Podul Eroilor HCL 345/2015 PNDL”. Puțin peste 800.000 de lei vin de la bugetul de stat.
Articole pe aceeași temă:
Două milioane de lei pentru lucrările uitate la Podul Eroilor
Trimite articolul
XDeci pistele si trotuarele costa peste 40% din costul total al podului si dureaza tot cam atat. Frumos…
Un alt proiect care arata cat de bine a lucrat administratia Robu… Nu de alta dar pe Fritz i-l criticati, insa pe Robu nu… Multa xenofobie…
-
N-are legatura cu xenofobia, pe Fritz il criticam fiindca este lenes, manipulator si mincinos, indiferent de natie. N-a facut nimic si critica munca altuia in loc sa rezolve problema care apar, sa multumeasca si sa fie fericit ca i-au venit de-a gata o groaza de proiecte asa cum sunt ele, fiindca in domeniul constructiilor si dezvoltarilor mereu sunt probleme. Este liber si el sa faca proiecte cat mai multe daca-i in stare, dar se pare ca nu-i cazul.
Machiavelic rau Fritz asta. Face cum face sa para ca lucreaza cand de fapt el se bazeaza doar pe ce au facut cei dinainte. Si mai ii si critica. Asta-i arta disimularii si manipularii! Bravo Fritz!
-
Deci daca anuleaza proiectele ramase din fosta administratie, nu e bine ca nu face nimic. Daca le continua, iar nu e bine ca tot nu face nimic. Asta-i arta prostiei si a analfabetismului functional la romani! Bravo ares!
-
Problema-i ca toate proiectele care puteau fi oprite, le-a oprit, indiferent daca-s bune sau nu. Pe alea pe care le-a continuat, nu a avut de ales fiindca erau prea avansate si prea importante si iesea cu scandal mare. Asa ca, silit de imprejurari, le-a continuat. Dar ne minte ca sunt proaste desi primisera fonduri. Sa fim seriosi, daca nu erau bine facute, nu primeau fonduri europene fiindca alea sunt verificate nu asa ca la Romania. Voi chiar nu va prindeti ce personaj manipulator si mincinos ii asta?
-
Adii usor cu pufusor pe Botisor, mai domol cu proiecte facute de alti ,comandate tot pi banii contribuabililor.Podul ar putea fi redenumit ca fiind Podul Erorilor,sau ororilor prestabilite evident de marele “proiectant”pe care-l sustii cu tarie.
Acest pod este opera unor tampiti Pod construct Iasi si a politrucilor din triunghiul incompetentilor Robu-Kristof-Culita.scuza ca cineva a uitat de pista este sablonul dupa care Lae tractoristul a condus primaria timp de 8 ani de zile, perioada in care a sifonat banii pe ligheane plutitoare, palmieri si proiecte pentru fantani muzicale ca sa aiba ce admira din mertanul dobandit ilegal!
Multumim, copiii vor fi incantati ca nu mai trebuie sa croseteze printre masini la trecerea de-a lungul Begai.
De asemenea, poate constructorul reuseste sa ungeasca putin panta fata de ceea ce este la Dragalina, pentru obositi/neantrenati/copii mai mici.
Despre costuri nu are rost sa comentez, mi se par uriase, tinand cont ca fundatia de piatra, cea de pamant si pantele corespunzatoare au fost deja trasate, in mare.