Întâlnirea face parte dintr-un proiect amplu al DRP Timişoara, de instruire a postaşilor. Prin aceste sesiuni de perfecţionare, conducerea Poştei vrea să transforme factorii poştali în agenţi de vânzări, în aşa fel încât aceştia să fie pregătiţi şi instruiţi să promoveze serviciile şi produsele Poştei, pentru ca, ulterior, să ştie le vândă. La întalnire au fost prezenţi peste 300 de postaşi. O parte dintre angajaţi nu sunt novici în domeniu, ei sunt familiarizaţi deja cu noţiuni de marketing, pentru că au mai participat la instruiri de acest tip.
„Ne dorim ca toţi factorii noştri postali sa treaca printr-o instruire de acest fel, să afle cum se face o vânzare, să poată s-o repete”, a declarat directorul Direcţiei de Poştă Timişoara, Nelu Balaş. Sesiunile de prelucrare profesională a angajaţilor nu vizează doar poştaşii din Timişoara, echipa de traineri se va opri şi la Deta şi Sânnicolau Mare, pentru întâlniri de lucru pe aceeaşi temă. Instruirile vor continua până la finele săptămânii.
Citiți principiile noastre de moderare aici!