Prefectul de Timiș a convocat joi, 24 octombrie, o ședință la Primăria Margina. La aceasta au participat Inspectorul Șef al IPJ Timiș, adjunctul ISU Timiș, directorul regional al CNAIR-DRDP Timișoara, reprezentanții CFR și primarul comunei Margina. Principala discuție ”a fost legată de aglomerarea tronsonului DN 68A, ținând cont de faptul că va începe sezonul de iarnă” – conform celor transmise de reprezentanții Instituției Prefectului Timiș.
Prefectul județului Timiș Eva Andreaș a dispus luarea unor măsuri imediate pentru fluidizarea traficului și siguranța cetățenilor comunei Margina, cu privire la mașinile de mare tonaj care staționează pe marginea DN 68A, în apropierea trecerii la nivel de cale ferată din comună.
Tronsonul de drum despre care s-a discutat în ședința convocată de prefect (DN 68A), care este aglomerat și de multe ori plin cu gropi, ține de la Margina la Săcămaș. Practic, de la ieșirea de pe autostradă până la locul unde, după un drum de 5-7 minute, poți intra din nou pe autostradă spre Deva – Sibiu (la Ilia) sau poți continua călătoria pe șoseaua națională spre Vețel – Deva – Sibiu. Drumul este tot timpul aglomerat și plin de camioane, pentru că șoferii acestor mastodonți caută intrarea sau (ieșirea) de pe autostradă de la Margina. De la Margina la Coșevița, Coșava, Ohaba, ori alte localități care sunt pe parcurs, viteza de parcurgere este, în medie, 40-50 de kilometri pe oră, drumul fiind plin de curbe și de… tiruri.
O alternativă la acest drum este autostrada. Un tronson care ar salva mult ar fi cel de la Holdea la Ilia, care deși este finalizat, nu a fost dat încă în circulație din cauza unor probleme descoperite. Dacă se va deschide totuși în următoarele săptămâni, atunci circulația va avea unele limitări de viteză și de tonaj – lucru despre care TION v-a informat acum câteva zile.
Un alt tronson lipsă este cel de la Margina la Holdea – aproximativ 10 kilometri. Acesta va lipsi mult timp din „ecuație”, ținând cont că aici trebuie amenajate celebrele tuneluri pentru urși. Lucrările pe acest tronson de autostradă au fost scoase la licitație abia în această vară. Din cauza acestei porțiuni de autostradă lipsă, șoferii trebuie să coboare de pe A1 la Margina și de acolo să circule spre Deva pe vechiul drum național – DN 68 A. Cât va mai dura acest chin?
Articole pe aceeași temă:
Tronsonul „muzeu” de pe autostrada Lugoj-Deva se deschide cu restricții
Trimite articolul
XDe ce nu merge chivutza de la prefectura si pe drumul Timisoara-Dumbravita-Giarmata sa constate ca se circula cu 30 la ora sau chiar mai incet in unele perioade ale zilei?
Si sa urgenteze largirea la 4 benzi a acestui tronson sau crearea unui drum alternativ de exemplu Giarmata – Giarmata Vii ? Exista un asemenea drum peste camp dar nu este nici macar pietruit, iar pseudo-primarul de Giarmata este oricum impotent in a face ceva util comunitatii.
Ea se duce sa vada un drum care oricum se stie ca e praf si pulbere si cu circulatie infernala! Dar deh a iesit si ea la aer!
La conectările semnificative, sunt absolut necesare cel puțin 4 benzi pe sens! La traficul autostradal prevăzut pentru când prima autostradă va traversa România, cele două benzi pe sens vor deveni absolut insuficiente!
Multa vorba, multe tergiversari si zero realizari. Acolo e incadrarea corecta a PSD-ului.
A si am uitat… multi romani morti din cauza incompetentei generalizate, a piedicilor pe care le puneti la realizarea autostrazilor.
Ar trebui sa fie contoare cu numarul de morti de pe drumurile patriei in fata sediilor de partid, partide care sunt de 30 de ani la putere, dar nu rezolva problemele autostrazilor, a politiei rutiere care chiar nu stie cum sa faca preventie. Desi 50 de km mai la Vest, politia maghiara stie si poate…
Sa va readuc aminte cifra neagra a Romaniei: 2000 de morti pe an in accidente rutiere. Nu ati reusit niciodata sa o reduceti. Bravo! Bravo! Traiasca partidul!