Potrivit reprezentanților Primăriei Timișoara, comercianții care vor să vândă la ediția de anul acesta a târgului pot depune cereri la instituția de pe C.D. Loga în perioada 30 octombrie – 10 noiembrie.
„Din 30 octombrie până în 10 noiembrie se pot depune solicitări pentru Târgul de Crăciun. Se va desfășura în perioada 1 decembrie 2017 – 8 ianuarie 2018. Va fi numai în Piața Victoriei, în Piața Libertății nu există facilități pentru racord la utilități. Acesta este motivul pentru care în Libertății nu vom avea căsuțe și probabil că situația va persista până la epuizarea celor cinci ani în care nu avem voie să intervenim pe lângă proiectul care a fost implementat pe fonduri europene”, a explicat primarul Timișoarei.
Ca în fiecare an, timișorenii vor putea cumpăra mâncare de la tarabele care vor fi instalate în parcarea de la Modex, unde șoferii vor avea interzis timp de aproape o lună. Nu se știe încă dacă anul acesta vor mai fi montate căsuțe și în cartiere, așa cum a fost în anii trecuți în Soarelui și Dacia. Reprezentanții primăriei spun că nu foarte mulți oameni s-au arătat interesați să viziteze căsuțele din cartiere.
Târgul de Crăciun ajunge anul acesta la ediția cu numărul XI. Timișorenii vor putea cumpăra fel de fel de produse ornamentale, bucate tradiționale, dar și căciuli, ciorapi sau castroane și vor putea bea vin fiert. Expozanții interesați să meargă cu marfă pot depune cereri în intervalul 30 octombrie – 10 noiembrie, la Casa de cultură a orașului de pe str. Miron Costin nr. 2, de luni până vineri, între orele 11-15. Dosarul trebuie să conțină un formular de participare, un CD cu poze și lista produselor comercializate, copii după actele firmei, certificat de calitate sau orice alt document care atestă calitatea și specificul produselor comercializate, copie după contractul de colectare uleiuri și grăsimi alimentare uzate, încheiat cu un operator economic specializat, precum și copie după contractul de colectare și evacuare a deșeurilor, încheiat pe perioada târgului cu o societate specializată. Cei care vor comercializa produse alimentare au nevoie de aviz prealabil de la Direcția Sanitar Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor. Totodată, ei trebuie să precizeze detalii referitoare la logistică, curent electric, apă și altele. În urma selecției urmează să fie admise cele mai bune dosare înscrise, mai transmit oficialii municipalității.
Citiți principiile noastre de moderare aici!