Dacă urmează să aveți o nuntă sau un botez în familie și nu ați ales încă sala pentru petrecere ori meniul sau aranjamentele potrivite, ar trebui să știți că Hotel Continental este alegerea perfectă. Stau mărturie nenumăratele evenimente petrecute acolo și mulțimea de timișoreni fericiți că au rămas cu amintiri de neuitat după o noapte minunată.
Hotel Continental Timișoara poate găzdui de la petreceri restrânse până la evenimente grandioase, cu sute de invitați. Profesioniștii de acolo vă pot îndruma în luarea deciziilor, pentru ca evenimentul pe care îl doriți să fie exact așa cum l-ați visat: la superlativ. Vorbim însă și de un preț corect.
În centrul Timișoarei, chiar pe Bulevardul Revoluției, Hotel Continental vă pune la dispoziție o sală complet renovată, cu o capacitate de până la 300 de locuri, atât pentru nunți, botezuri, banchete, cât și pentru evenimente corporate. În condițiile în care nu plănuiți o listă prea mare de invitați, există și posibilitatea organizării unor evenimente mai restrânse, pentru că hotelul dispune de săli de diferite capacități, în care pot încăpea de la 80 până la 300 de persoane.
Iar dacă alegeți Continental, aveți parte și de flexibilitate în alegerea meniului – de la meniuri simple, tradiționale, până la meniuri rafinate. Mai mult decât atât, dacă aveți invitați din alt oraș, nu trebuie să vă agitați nici cu cazarea. Reprezentanții hotelului vă pun la dispoziție cazări gratuite în funcție de numărul de oaspeți, precum și reduceri, dacă doriți camere în plus. Mai aveți parte și de parcare liberă, indiferent de numărul de mașini. Așadar, serviciile sunt all-inclusive, ceea ce face Continental Timișoara să fie alegerea perfectă pentru una dintre cele mai frumoase zile din viața dumneavoastră.
La Hotel Continental aveţi masa de fructe inclusă şi, opţional, fântâni de ciocolată şi sculpturi în fructe şi/ sau gheață. Personalul vă poate ajuta şi cu aranjamentele florale, în funcţie de preferinţele dumneavoastră. Puteți beneficia și de o instalație de jocuri de lumini pentru a crea o atmosferă perfectă atunci când va fi petrecerea în toi. Prețurile încep de la 150 de lei per meniu.
La Hotel Continental primiți și consiliere în tot ceea ce ține de organizarea evenimentului dumneavoastră – în privința unui DJ sau a unei formații, a tortului și a prăjiturilor, a aranjamentelor pentru sală și florale, a serviciilor foto-video, a imaginii în salonul propriu de înfrumusețare – Continental Beauty – și… orice ați mai avea pe listă. Fără doar și poate, Hotel Continental vă stă la dispoziție cu o echipă de profesioniști și servicii complete.
Pentru informații suplimentare, puteți suna la numărul de telefon 0728.886.778 – Adrian Stoia, director restaurant Hotel Continental, sau puteți trimite un e-mail pe adresa restaurant@hotelcontinental.ro.
Țineți minte: sălile bune se rezervă din timp! Petrecere de neuitat alături de cei dragi!
Citiți principiile noastre de moderare aici!