Fortune Teller face posibilă crearea unui avatar digital pentru metavers în câteva minute și poate prezice, printre altele, care va fi rolul său în viitoarea lume virtuală. Interacțiunea cu Fortune Teller este posibilă datorită tehnologiei haptice fără contact în aer, care creează o senzație de atingere atunci când vizitatorii intră în contact fizic cu un om digital. În general, tehnologiile haptice sporesc posibilitățile de interacțiune cu utilizatorii în universul virtual sau la distanță prin crearea de senzații tactile, atingere digitală și textură digitală, iar oamenii digitali pot deveni o tehnologie revoluționară pentru multe industrii în următorii ani.
„Astăzi putem folosi oameni digitali în aproape toate domeniile, de la educație, la media sau vânzări. Însă cel mai mare beneficiu al tehnologiei este modul în care poate interveni atunci când prezența omului este pusă în pericol sau imposibilă. Și aici aș da ca exemplu intervenția unui salvator digital care poate îndruma și sprijini victimile unui accident, sau un personaj digital care poate documenta și explora mediul de pe Marte. Toate acestea sunt realizabile cu aportul tehnologiei ”, declară Anna Sheremetieva, R&D Product Manager, SoftServe.
Este prima dată în România când SoftServe va pune la dispoziția publicului intercațiunea directă cu aceste inovații de ultimă generație, sub forma unui stand dedicat în cadrul ediției din Timișoara a evenimentului Codecamp, ce va avea loc sâmbătă, 25 martie, la Iulius Congress Hall, începând cu ora 9:45.
SoftServe este unul dintre cei mai mari furnizori de soluții digitale din Europa, s-a extins în România în mai 2022 și a angajat deja aproape 70 de persoane în centrul de dezvoltare local. În prezent, compania a accelerat procesul de recrutare și caută specialiști de top inclusiv în Timișoara.
Compania le permite tuturor angajaților să lucreze la distanță și este pregătită să vină în întâmpinarea candidaților inclusiv cu orare de muncă flexibile – în afara tradiționalului 9-18. În plus, pachetele de beneficii includ, pe lângă cele 25 de zile de concediu de odihnă standard, și alte zile libere pentru evenimente de familie sau sănătate.
De asemenea, pachetul de beneficii extrasalarial este flexibil, compania oferind o suma fixă pe care angajatul decide cum o cheltuie, având la dispoziție o gamă variată de servicii: de la tichete de masă și vacanță la abonamente la sala de sport, abonamente medicale sau, pur și simplu, carduri cadou la retaileri celebri.
În sprijinul dezvoltării angajaților, SoftServe oferă programe de dezvoltare profesională, cu acces direct la cele mai noi tehnologii, inclusiv un program intern de reconversie, care se concentrează intens pe cursuri și materiale de instruire dedicate pentru a sprijini trecerea de la o tehnologie la alta a angajaților.
Despre SoftServe
SoftServe este una dintre cele mai mari companii IT din Europa Centrală și de Est, cu peste 13.000 de angajați. Înființată în 1993, la Lviv, Ucraina, s-a extins în Polonia și Bulgaria în 2014 și a deschis recent centre de dezvoltare în Mexic, Columbia, Chile și România. SoftServe a deschis centrul din România în mai 2022, ca parte a strategiei de extindere a capabilităților globale de livrare, și intenționează să ajungă la 800 de angajați în România până la finalul lui 2025.
Compania oferă expertiză aprofundată în inginerie software, Cloud și DevOps, Big Data, AI și Machine Learning, Internetul Lucrurilor, realitate extinsă (XR) și robotică. Printre clienții companiei se numără giganți precum IBM, Cisco, Panasonic, Cloudera și alții. SoftServe este partener Google Cloud Platform, Amazon Web Services, Microsoft Azure, dar și al altor companii de tehnologie bine cunoscute.
(2332)
Citiți principiile noastre de moderare aici!