Alin Nica a anunțat că vineri, 18 februarie, a fost semnată autorizația de construire pentru relocarea și protejarea rețelelor electrice și de telecomunicații pe șantierul drumului de legătură dintre autostrada A1 și DN 69 Timișoara – Arad, viitoarea descărcare de la Sânandrei. Pentru șantier s-a dat undă verde în luna martie. La începutul lunii iulie, ministrul Transporturilor anunța că a fost emisă autorizația de construire, iar din toamnă au început și lucrările pe șantier. Acestea ar trebui să fie gata într-un an și șase luni.
Președintele CJ Timiș spune însă că este nemulțumit de situația de pe teren și compară mobilizarea constructorului cu cea a celui de la Centura Timișoara Sud.
„Tratăm și ne îndeplinim atribuțiile cu seriozitate. Ne dorim și așteptăm același lucru și din partea antreprenorului și a CNAIR, autoritatea contractantă. Semnalele din teren arată că e loc de multe îmbunătățiri. Ar fi păcat să se repete situația de la Centura de Sud, unde mobilizarea constructorului lasă de dorit”, transmite Alin Nica într-un mesaj pe Facebook.
La Centura Sud constructorul s-a aflat în întârziere. La aproape doi ani de la începerea lucrărilor stadiul fizic de realizare a acestui tronson se apropie de doar 50 la sută. Cu multe pasaje ridicate, centura are doar în câteva locuri asfalt, din 26 de km. Nici ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Sorin Grindeanu, nu a fost încântat de stadiul lucrărilor la ultima verificare pe șantierul Variantei Ocolitoare Timișoara Sud, din luna februarie.
Viitorul drum de legătură între autostradă și Sânandrei va avea 10 kilometri și va începe cu 300 de metri înaintea intersecției existente deja între drumul Timișoara – Arad și cel ce duce spre localitatea Sânandrei. De aici se va face un nod rutier spre A1. Viteza maximă de circulație pe acest drum de legătură va fi de 100 de kilometri pe oră.
Licitația pentru proiectarea și execuția drumului de legătură Autostrada A1 Arad-Timișoara – DN69 a avut un singur ofertant, contractul fiind semnat cu Todini Costruzioni Generali S.p.A., la valoarea de lucrarea cu 222,5 milioane de lei cu tot cu TVA. Banii vin prin POIM 2014-2020 în proporție de 85%, iar restul de la CNAIR. Drumul va avea șapte ani garanție.
Pe aceeași temă:
Începe organizarea pe șantierul viitoarei descărcări de pe A1, la Sânandrei
Trimite articolul
XNica si Grindeanu-doi incapabili care au ajuns in posturi pentru care nu au nici o chemare.
pacat ca in fata la Ikea, in noul sens giratoriu s-a lăsat doar o banda pe sensul înspre Timisoara, nu știu cui și cum de ia dat prin cap sa facă asta.
Bravo mai Nica, ai rezolvat descarcarea de la Giarmata asa ca poti sa te mai apuci de inca una, doar cu terminatul lor vor fi probleme🤪