Slabă mobilizare pe șantierul de extindere la patru benzi Giarmata – autostradă, un tronson din extinderea drumuiui Dumbrăvița – A1. Președintele CJ Timiș Alin Nica spune că e un „joc de-a șoarecele și pisica” cu executantul, iar șantierul este în blocaj. S-au dat și termene, iar șeful CJ Timiș ia în considerare și o posibilă reziliere a contractului. În pericol s-ar afla și finanțarea.
„Este o firmă care nu are capacitate financiară, contractul fost semnat în 2019. Noi încercam să mobilizăm firma, dar dacă reziliem contractul este posibil să pierdem finanțarea. Asta ar însemna jumătate de an de proceduri, punând în pericol finanțarea, sau continuăm acest joc de-a șoarecele și pisica cu firma. Am dat un ultimatum constructorului să văd mobilizare concretă până la sfârșitul lunii, în caz contrar luăm în calcul rezilierea contractului, cu toate consecințele de rigoare. (…) Poate să însemne și pierderea finanțării, pentru că noi avem termen până în 2023 să finalizăm proiectul. Nu se poate trece de acest termen. În consecință, dacă reziliem contractul și avem o licitație cu contestații, atunci am putea pierde finanțarea. (…)
Această lucrare este una dintre cele mai problematice pe care le avem la ora actuală. Procedura de licitație nu ne poate garanta că firma își va face treaba. Eu știu că firma are dificultăți, are și câteva procese”, a spus Alin Nica, președintele CJ Timiș.
Alin Nica a menționat că se va lua o decizie în săptămânile viitoare.
CJ Timiș a semnat încă din martie 2018 contractul pentru „Modernizare DJ 691: lărgirea la patru benzi a sectorului km 2+725 (sens giratoriu) – Centura Timișoara și Centura Timișoara – Autostrada A1 (km 12+975)”. Valoarea lucrărilor este de 80,34 milioane de lei, dintre care 66,48 de milioane de lei sunt bani europeni. Proiectul este desfășurat în parteneriat de Consiliul Județean Timiș, Primăria Timișoara și Primăria Dumbrăvița.
Șoseaua care leagă Timișoara de autostradă, prin Dumbrăvița și Giarmata, va avea în cele din urmă patru benzi de circulație. Lucrările ar trebui finalizate în octombrie 2022, dar nu prea se lucrează așa cum ar trebui. Șantierul a fost deschis în anul 2020, de societatea SC Tehnocer SRL.
Probleme au fost și pe tronsonul sens giratoriu – intrare în Dumbrăvița – centura Timișoarei, în vară, când CJ Timiș nu s-a înțeles cu Primăria Timișoara privind ordinul de scoatere de sub tensiune a rețelei de troleibuz.
editor Dan Oancia
Trimite articolul
XCu ce a gresit neamul ROMANESC, sa plateasca prețul acesta?! Parca suntem blestemati, nimic nu se mai face in TARA asta. Toti se cearta, toti vor sa fure, opriti-va odata si faceti ceva constructiv. V-eti da socoteala înaintea lui Dumnezeu cat de curând. După fapta si RASPLATA.. asa sa va ajute bunul Dumnezeu!
-
A greșit și greseste in continuare prin pasivitate și mentalitate hoțomană regăsite la majoritatea românilor . Sigur că mă pot înșela, însă eu concluzia asta am tras o, după atâția ani de neputință administrativă.
-
Așa este
-
-
Bai esti prost? Hahaha, pai constructorul e un hot si tu ai dai in cap la platitor? Asta e problema la romani plin de specialisti, era ciuhandu a facut omu de toate ..dar nu era bun.
-
De ce tot timpul schimbarea trebuie sa vina de la altii? Hai sa incepem cu noi.
Cam mult va trebuie sa realizati ca pe acest santier nu se lucreaza…In doua luni s-a lucrat o zi sau doua…si in alea au stricat si vechiul drum…Jalnica prestatie…Chiar nimeni de la CJ Timis nu supravegheaza lucrarile pe acest santier?Delasare totala…
aha, deci acuma nu mai e de vina Primaria Timisoara ca nu se lucreaza? va dati seama ce frumos era daca se dadeau jos liniile de troleibuz doar ca sa mai bifeze unii puncte electorale ? si ramaneam si fara troleu si nici lucrari nu se faceau. sa faca lucrarea la Giarmata pentru traficul greu care merge pe centura ca mai putin cresc copaci unde ar trebui sa fie de mult asfalt
Se stia de la inceput ca firma are probleme si totusi s-a permis sa se faca praf drumul existent la iesirea din Dumbravita ? Drumul era bun , pe cele 2 benzi intre Socar si centura . Acum e un dezastru .. . ! Atatea capete luminate nu au fost in stare sa previna intrarea intr-o astfel de situatie ? Halal management…
-
Macar de asfaltau cate o banda dus intors fara intreruperi sa fie ca inainte daca 2 benzi pe sens nu sunt in stare dar asa ne rupem rulmentii si telescoapele si toata directia la masina prin denivelarile alea
Tehnocer – firma de casa a psd, ajunsa si a lui nica.
Nu vor rezilia decât cind e sigur ca pierd și banii. După aia evident primăria Timisoara e de vina, ca atita ii duce mintea pe ăștia de la ULS – ul reînviat. Șeful CJ nu știa ca nu se lucra nimic ?! Îngrijoratul dl Nica …. Citu de Timisoara….
banii sunt deja platiti, ba, retardatilor
Beneficiarul ar fi trebuit să monitorizeze avansul lucrărilor pe traseu. Să-l pună pe executant să aleagă ori lucrează ori reziliază contractul (cu penalizări dacă erau stipulate în contract). Pe acest șantier iarna nu se lucrează că-i frig iar vara nu se lucrează că-i cald. Trist.
Contract semnat in 2019, iar in 09.2021 realizam ca treaba nu merge ??? Halal competentă … oare chiar nu va e rusine ??? REZILIAȚI și relicitati, cu orice preț. Se pierde finanțarea ? Nicio prb. Sunt destui bani la buget, DAR FACEȚI ODATĂ CEVA pt cei care v-au votat și care va plătesc salariile !! Ne-am saturat de scuze și de motive !!!
Se rupe contractul cu firma. Se reface licitația. Se așteaptă contestațiile și abia după vreo 2-3 ani, noua firma începe lucru.
Deci in 4 ani se face drumul
Oricine trece pe acolo vede că nu este mișcare numai cine ar trebui să vadă nu vede oare ce să mai credem la o bătaie de joc pe față??
Campanie de prost gust făcută de omul cu pantofii maro, micul print din CJT..
Cantarea cu contestații si pierderea finanțării ne arata cat de jalnic se incheie contractele. Trebuiau specificate etape intermediare (milestone) pe care dacă nu le-ai atins ai zburat si lasi locul unui alt constructor. Probabil ca este o combinatie intre furtisag politic, incompetenta si lipsa fondurilor initiale pentru întreaga lucrare. Așa constructorul poate sa o lalaie pana in 2023, intre timp se baga in insolventa si apare la următorul contract cu statul cu o altă firmă condusă de mătușa
ce se mai lauda bufonul de Dobra inaintea alegerilor inaugura niste lucrari care se opreau dupa o ora! Dar si primaria Dumbravita condusa de niste analfabeti care in mod intentionat au plasat stalpii de troleibuz la marginea drumului pentru a bloca extinderea la 4 benzi sperand sa determine o diminuare a traficului spre autostrada. Ghinion din Timisoara spre autostrada catre Sanandrei drumul este doar pe hartie! Astazi corporatistii de pe ulitele satului Dumbravita stau cu orele in trafic
Am simtit asa un tremurat in atmosfera. Cred ca tremura constructorul de frica ca reziliaza nica contractul. Fix in 14 tremura!
La primaria timisoara opresc proiecte, la cjt la fel….. bine ati votat, bravos!
Atatia smecheri in cjt ala, toti infatuati, nu au loc 2 pe un hol cat is ei de umflati in pene, nica, mos, proteasa, palalau, dar cand ii de urmarit si motivat un constructor toti se dezumfla. Din nou bravo cum ati votat!
Ba NeICA nimeni, dar cine a atribuit contractul acestei firme?
4 benzi prin Dumbrăvița? Abea au mutat stâlpii spre centru ( direcție bună sens greșit!).
Lucru în echipa, unul hăis, altul cea!
Poate daca se interesau mai mult de curtea lor si mai putin sa puna bete-n roata Primariei Timisoarei cu fiecare ocazie si semi-ocazie vedeau si distinsii penelisti ca firma lor de casa isi bate joc pe fata de santier si faceau ceva de acuma 6 luni…poate daca si faci si se va vedea ceva dupa.tine Nica ai sanse candva sa devii primarul Timisoarei, cu buletin saun fara de oras…pana acum esti i mare dezamagire
Un papagal si Nica asta, toata vara nu s-a lucrat si abia acuma s-a trezit primaru de Besenova sa se bage in seama. Lasa ca acuma isi primeste si el portia si o sa le ia apararea, ca vine vreme rea si nu se poate lucra.
Cejeteule esti un dobitoc ca si toti care v ati perindat vremelnic , cu interese pesonale sau de haita , pe acolo , Timisul e o rusine , de altfel ca si Timisoara , pentru popor si neam , fiecare dobitoc a contribuit pe ,masura trecerii anilor la degradarea si dezastrul pe care il traim zi de zi in aceasta parte a tarii , nici o viziune nimic zero , Aline mutate si tu in Giroc la alti donbitoci cu care te ai intovarasit mai nou , sa va ia DaNa pe toti .
Trimiteti-l pe Mos spaima constructorilor de drumuri, rezolva un’ doi problema.Sau cel putin isi face un selfie sa-l posteze pe fb , sa vada lumea cat de feroce e. Mai ales daca merge cu motocicleta si imbracat in karatist.
Vai, Dar de ce se reziliaza? ar trebui dupea 4-5 ani . Mie imi place cum a crescut gazonul pe portiunile decopertate. Serios vorbind , daca nu era UE sa mai verifice investitiile pe Fonduri , eu cred ca ajungeam rapid sa circulam pe drumuri de piatra. Politicianul roman nu are limita la furat
Incompetenta pe tozta linia !! catastrofa de conducere . Banii sunt .s au si dat .si firma n a facut decat o pacaleala.distrugand drumul vechi. Cum naiba se fac alte drumuri in cateva luni.cartiere de locuinte in tr un an .etc. ?? Alin Nica lasa gargara .ia dir.firmei .si du te pe santier.fa i program pana in dec sa fie gata lucrarea. ! daca nu .Da i drumul la ancheta .ce a facut cu banii ???
Să vină reporterii Romania TV !!!
Când au început lucrările la acest drum am facut pariu cu tatăl meu ca vor merge oamenii pe Marte înainte sa circulam pe el. Din păcate cred ca o sa îl câștig 😂
-
Nu doar că vor merge oamenii pe Marte , dar vor face și drumuri județene pe acolo înainte de a fi ăsta gata !
Vorba lui “Papașa”:GHINION !