Avocatul Cristian Clipa a înregistrat plângerea administrativă prealabilă împotriva acestei hotărâri la Consiliul Local al Municipiului Timișoara. De asemenea, i-a cerut prefectului de Timiș să o atace în contencios administrativ.
Mai mult, Clipa a depus o cerere de suspendare a noului Regulament TimPark la Tribunalul Timiș – Secția de Contencios Administrativ și Fiscal.
Miercuri, reprezentanții Primăriei Timișoara au anunțat că magistrații Tribunalului Timiș au decis să respingă acțiunea formulată de avocatul timișorean împotriva hotărârii de consiliu local prin care se modifica regulamentul de parcare al municipiului Timișoara, TimPark. Cu o singură excepție, toate acuzațiile formulate au fost respinse de magistrați.
„Elaborarea și aprobarea în Consiliul Local a acestui nou regulament de parcare au fost făcute în deplin respect pentru lege, lucru constatat și de magistrați. Doar un singur paragraf a fost eliminat, însă acesta nu modifică esența regulamentului. Concret, prin eliminarea acelui paragraf se va permite staționarea pe locurile rezervate rezidenților, după ora 17, și a celor care au achiziționat abonamente de zonă sau achită tariful orar, la un preț mult mai mare față de cei care au abonamente de rezidenți”, a declarat Ruben Lațcău, viceprimarul Timișoarei.
În decizia instanței se arată următoarele: „Admite în parte acţiunea modificată. Dispune anularea în parte a HCLMT nr. 20/25.01.2022, respectiv a dispoziţiilor art. 3 alin.3 lit.b din Anexă. Dispune suspendarea executării dispoziţiilor art. 3 alin. 3 lit. b din Anexa la HCLMT nr. 20/25.01.2022 până la soluţionarea definitiva a acţiunii în anulare. Respinge în rest acţiunea modificată. Admite în parte cererea de intervenţie accesorie. Ia act că nu au fost solicitate cheltuieli de judecată. Cu drept de recurs în 15 zile de la comunicare”.
Reprezentanții municipalității au declarat pentru Tion că vor face recurs.
Practic, prin această decizie, un șofer cu abonament rezidențial va achita între 70 și 110 lei pe an, în funcție de zonă, un cost mult mai mic față de cei cu abonament general, de exemplu, care plătesc 652 de lei/an pentru toate zonele (excepție făcând zona verde) sau între 1 și 2 lei pe oră (excepție zona verde) pentru a staționa pe aceste locuri rezidențiale.
Pe aceeași temă:
Regulamentul TimPark se modifică. Abonamentul „Rezident” va cuprinde mai multe categorii de persoane
Trimite articolul
XMininat. Cati bani s-ai strans pe abonamentele de rezident si cate amenzi s-ai dat pentru lipsa abonament? Unde-s banii? Cate parcari s-au facut din banii stransi si cat au costat?
Transparenta nu e negociabila?
Cum adica a castigat Primaria cand solutia arata ca actiunea a fost admisa, chiar si doar in parte?
-
Daca citeai mai atent,ai fi inteles ca avocatul, a cerut mult mai mult,decat a acceptat instanta. Si din tot ce a cerut,instanta a admis doar suspendarea unui articol si,atat.Dar daca citesti,fara sa intelegi ……sau daca citesti printre randuri ,fara sa intelegi ce citesti, …..mai bine lasa-o asa si,nu mai comenta.
-
S-a suspendat fix articolul aberant care dovedește competenta departamentului juridic din primărie.Arbputea să consulte și ei un instalator, electrician sau alt meseriaș care le ar fi spus că nu au cum să bage aberația aia de articol, lumea are treabă și după 17.00 prin zonele rezidențiale, nu e că la primărie, la 16.00 se rupe ușa…
-
Pai fix măgăria aia că după 17.00 nu mai pot sa parcheze cei care au plătit abonament general era problema. Cum adică nu a modificat nimic, cum dracu sa nu ai posibilitatea după 17.00 sa parchezi pe o parcare publica. Sunteți niște analfabeți funcțional toți cei care au luat parte la scrierea și aprobarea acestui regulament. Și un copil putea să vă spuna că nu e aplicabil Intr o parcare publica să nu poată fi parcata o mașină sub nici o forma, nu exista așa ceva decât pe domeniul privat….
Pai fix măgăria aia că după 17.00 nu mai pot sa parcheze cei care au plătit abonament general era problema. Cum adică nu a modificat nimic, cum dracu sa nu ai posibilitatea după 17.00 sa parchezi pe o parcare publica. Sunteți niște analfabeți funcțional toți cei care au luat parte la scrierea și aprobarea acestui regulament. Și un copil putea să vă spuna că nu e aplicabil Intr o parcare publica să nu poată fi parcata o mașină sub nici o forma, nu exista așa ceva decât pe domeniul privat….
auzi la lațcău… ca nu se schimba esența regulamentului. ba se schimbă si inca foarte mult. dar de la useristi n-ai ce sa ceri. ei traiesc intr-o lume paralelă