Cererile pot fi depuse în perioada 16-20 februarie, la Primăria Municipiului Timişoara, camera 12 (ghişeele 8, 9 şi 14), în zilele lucrătoare, în intervalul orar 8.30-16.30, cu excepţia zilei de marţi, când programul de lucru cu publicul este până la ora 18.30. Autorizațiile eliberate vor fi valabile în perioada 24 februarie – 2 martie, în următoarele locații: Piaţa Victoriei, Platou Ceas Floral-B-dul Proclamaţia de la Timişoara, Str. Mărăşeşti, Platou Parcul Copiilor, Platou Piaţa A. Mocioni, B-dul Regele Carol I (de la str. I. Văcărescu până la General I. Dragalina, Piaţa Nicolae Bălcescu-str. C. Porumbescu, Platou Dâmboviţa, Calea Şagului-str. Ana Ipatescu, Calea Şagului – B-dul Liviu Rebreanu (pe două amplasamente), Piaţa Zona Soarelui, Calea Buziasului – platou, Zona Spitalul Judeţean, Str. Daliei (între străzile Al. Vaida Voievod şi Lascăr Catargiu), Zona Modern, Piaţa Traian, Calea Sever Bocu-str. Sf. Ap. Petru şi Pavel, Calea Aradului-str. Liege, Calea Torontalului- platou, Str. Circumvalaţiunii- platou, Str. Circumvalaţiunii-str. Ghe. Lazăr, Zona Piaţa Dacia, Str. General I. Dragalina-str. Gării, Str. Fc. Ripensia (pe două amplasament), Piaţa Libertăţii și Calea Martirilor
În Piaţa Victoriei vor avea prioritate cei cu buletin de Timișoara, dar se vor excepta de la această regulă studenţii și elevii care urmează studii la instituţii de învăţământ din oraș.
„Solicitanţii vor prezenta atât o fotocopie a standului pe care urmează să expună produsele spre comercializare, cât şi a produselor comercializate.Pe amplasamentele situate pe tronsonul McDonald’s – str. N. Lenau, produsele comercializatre vor fi expuse doar pe stand de expunere vertical (se interzice comercializare produselor pe mese). Repartizarea locurilor din Piaţa Victoriei se va face în funcţie de numărul de înregistrare, specificitatea produselor, cât şi estetica standurilor. Se interzice amplasarea de corturi şi alte contrucţii provizorii, cu excepţia umbrelelor de culoare alb/crem, fără reclamă şi doar în caz de timp nefavorabil”, transmit cei de la Primăria Timișoara.
Cei care primesc autorizație sunt obligați să dețină asupra lor avizul primit de la Primăria Timișoara, cartea de identitate și dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public, în original.
„Încălcarea prevederilor legisaţiei în vigoare atrage sancţiunea contravenţională a operatorului economic, dar şi retragerea avizului de către emitent.Salubrizarea permanentă a amplasamentului ocupat este obligatorie, încălcarea acestei prevederi duce la retragerea avizului eliberat de autoritatea locală a municipiului Timişoara. Cedarea dreptului de folosinţă a amplasamentului ocupat în Piaţa Victoriei de către un locatar al municipiului Timişoara unui locator cu domiciliul extraurban duce la retragerea avizului şi sancţionarea contravenţională a faptei”, mai transmit reprezentanții Primăriei Timișoara.
Suprafaţa unui amplasament este de maxim doi metri pătrați, iar fiecare comerciant poate ocupa un singur amplasament.
Citiți principiile noastre de moderare aici!