Se discută de șase ani despre amenajarea a două străzi noi în centrul Timișoarei, care să facă legătura între Popa Șapcă și Calea Alexandru Ioan Cuza, respectiv Calea Aradului, dar și cu str. Oituz. Studiul de fezabilitate există încă din anul 2014, iar din 2016 primăria are și proiect tehnic.
S-au făcut patru licitații în ultimii patru ani pentru realizarea celor două artere de circulație. Numai că nicio firmă nu a fost interesată de oferta PMT.
Specialiștii municipalității au lucrat la sumă înainte de a patra licitație și pun la bătaie 5,9 milioane de lei cu tot cu TVA, echivalentul a 1,22 milioane de euro. A cincea licitație a fost lansată zilele acestea.
„În baza contractului de execuție vor fi executate lucrări aferente obiectivului de investiție «Realizarea drumurilor de legătură și a utilităților aferente între str. Popa Șapcă, Calea Aradului și str. Oituz». Lucrările vor cuprinde: amenajare carosabil, amenajare trotuare, lucrări hidroedilitare – alimentare cu apă potabilă și tehnologică, canalizare menajeră și pluvială, iluminat public”, se arată în anunțul de participare publicat pe SEAP – Sistemul Electronic de Achiziții Publice.
Ofertele pot fi depuse până în 4 mai, la ora 15, iar durata contractului va fi de șase luni. Dacă se și găsește o firmă care să amenajeze cele două străzi.
Vă reamintim, unul din cele două drumuri ar urma să facă legătura între str. Popa Șapcă și Intrarea Doinei/Calea Aradului, iar celălalt ar urma să fie perpendicular pe acesta de pe str. Oituz.
Cele două străzi nu vor avea nici împreună 500 de metri. Una va fi de 276 de metri și va merge de la Popa Șapcă spre Intrarea Doinei, cu ieșire pe Calea Alexandru Ioan Cuza, iar cealaltă va avea 169 de metri și va lega cealaltă arteră de str. Oituz. Vor fi străzi de categoria a treia, cu un carosabil de 7 metri lățime, trotuare, rețele electrice și lucrări hidroedilitare. Este foarte probabil să nu aibă piste de biciclete, pentru că în documentație nu scrie nimic despre astfel de trasee.
Articole pe aceeași temă:
Străzile noi din Oituz, deloc interesante pentru constructori. A eșuat și licitația nr. 4
Trimite articolul
XEste foame mare de bani / spaga la primarie… si nu se inteleg pe procent si cer prea mult paraindarat….pentru niste strazi inutile.
Un proiect urgent si absolut necesar. Prioritatea nr.1 a Primariei in aceste zile! Daca nu cheltuie banul public cu ulitele astea va fi jale.
Este cea mai inutila strada avand in vedere ca exista la 200m o alta strada – Demetriade care face legatura Popa Sapca cu Aradului. Mai bine folosesc banii pentru o parcare in zona Oituz.
sa fie construite piste de biciclete jn subteran si s+a rezolvat si problema metroului robu .
Il fac eu. Miercuri la 12 pot incepe. Il fac in doua ape si trei miscari. Pun si pista de biciclete interschimbabila daca e, cu luminite si senzori acustici pt parasirea benzij de mers. ATEN TI EE!! Calitate germana!! Nu lucrez cu scule chinezesti. Senzori erste klasse!! Maestrul Neloo GDRSP Timis
Potrivita ar fi realizarea unei parcarSi+P+2E,amplasate intre Hala Noua de sport(care zace cam neutilizata de la inaugurare)si Penitenciar,si apoi bretele de acces in zona .