„Începem lucrările pe Bogdăneștilor, cel mai mare șantier din acest început de an și care va schimba total aspectul zonei. Nu vă ascund că au fost probleme cu proiectul, în special legate de lățimea trotuarelor și a pistelor de biciclete, care erau extrem de mici și din cauza cărora riscam să pierdem finanțarea europeană. Dar toate acestea au fost depășite acum. Trotuarele au fost lățite, la fel și pistele de biciclete, care acum respectă standardul de 1,5 m lățime. Iar șantierul a putut să înceapă fără probleme”, transmite Dominic Fritz.
Edilul-șef spune că a fost luni pe șantier și a cerut constructorilor să lucreze în așa fel încât disconfortul celor care locuiesc în zonă să fie cât mai mic. Iar funcționarilor din instituția de pe C.D. Loga le-a spus să găsească o modalitate pentru a salva „cei câțiva arbori valoroși de pe această stradă”, care să fie replantați în alte zone din oraș.
„Proiectul vizează reabilitarea liniei de tramvai și lărgirea drumului la patru benzi, de la intersecția cu Bd. Cetății până la bucla de întoarcere, pe o lungime de 2,4 km. Linia de tramvai va fi amplasată pe mijlocul tramei stradale, va fi dublă și încadrată de spații verzi cu pomi. De asemenea, vom moderniza 7 stații de transport public”, adaugă primarul Timișoarei.
Contractul de proiectare și execuție pentru reabilitarea liniei de tramvai și a carosabilului de pe Calea Bogdăneștilor a fost semnat în iunie 2020. Asocierea Sylc Con Trans – Longhersin – Matrix Computers – Lile Service General Construction – Optotel Com – Electric Rail Project – Instal Group – Cons Electrificarea Instal – Madi FHVAC – Swarco Traffic România s-a angajat că face lucrările cu 116 milioane de lei, în 31 de luni. Aproximativ 90 de milioane de lei sunt bani europeni, prin POR, Axa prioritară 4.
Șantierul ar trebui să fie gata în vara anului 2023, dar, dacă totul merge bine, primarul spune că ar putea fi închis până la sfârșitul anului viitor. Edilul-șef mai spune că proiectele Calea Bogdăneștilor, Grigore Alexandrescu (în execuție – n.r.), Pasajul Solventul (în proiectare – n.r.) și Podul Solventul (în pregătire licitația pentru proiectare – n.r.) reprezintă „cel mai ambițios proiect de infrastructură din ultimii zeci de ani, în Timișoara”.
Articole pe aceeași temă:
Trimite articolul
XLa Fritz nu ii sta in caracter sa recunoasca proiectele bune ale altora si atunci manipuleaza opinia publica sa para ca el le-a facut de la zero, cand de fapt Fritz abia si-a facut timp sa dea o semnatura.
S a facut vreun studiu in zona? Chiar sunt volume de clatori pentru tramvai? Transportul public e foarte important dar din ce am vazut asa ochiometric in 30 de ani , niciodata tramvaiele nu erau pline . Nu prea inteleg necesitatea tramvaiului in acea zona .mai degraba autobuze care sa circule la o frecventa mai mare si sa alimenteze linia 4 cu volume . Pistele pentru biciclete cat mai largi si pe ambele sensuri legate de altele care duc frumos in centrul orasului ,miscarea e sanatoasa iar oamenii din zonele respective sunt dornici de asa ceva . Numai bine va doresc
-
no name-ului eu @ daca nu intelegi cu ce se manaca transportul public si care este rolul acestei investitii, dormi linistit nu tulbura ordinea publica. Dublarea linie pentru traseul tramvaiului 5 si in continuare realizarea pasajului pentru subtraversarea liniilor CFR si pod peste Bega va permite realizarea unei legaturi directe, mai scurte si mai rapide a zonelor din nordul orasului cu gara de nord respectiv cu iesirea din sudul orasului fara a mai traversa zona centrala! Cat despre alimentarea liniei 4 cu volume ”specialistule” retine ca oamenii nu sunt volume
sa vedem primull cacat facut de primarul fatalau userist daca e vreo diferenta intre el si robu sa vedem care e mai prost
-
Nu-ti fa griji, nici unul din cei doi nu te intrece… Esti campioana absoluta, si nu de ieri, de azi…
Iarasi minte Fritz. Pai cum a obtinut proiectul finantare europeana daca era prost? Ce noroc pe noi ca a venit Fritz sa ne salveze. Baietzelul asta ne crede prosti chiar pe toti.
-
Nu chiar pe toti, numai pe tine… Si chiar nu il dezamagesti, ai tu darul asta.
Dar străzile adiacente rămân neasfaltate?
Baronul de Munchausen era mic copil pe langa Donimic Deblocatorul.
1. Sa ne spuna DeNimic Fritz cum a facut cu largirea trotuarelor si pistelor de biciclete din moment ce latimea drumului e fixa, Sa fi taiat de la spatiul verde? Doamne-fereste!
2. Daca proiectul a fost acceptat la finantare (banii au fost alocati de UE) si s-a facut licitatia, inseamna ca a fost bun. Ce sa mai credem?
3. Concluzie: Omul asta minte cum respira!
-
TNL-ul nu duce lipsa de prostaci.
-
Eu zic ca postacul e Bogdan Nanu de la USR, suparat ca a fost pus director la Colterm desi el era condamnat penal.
-
Administrația orașului de pe Bega ,ne puteți spune de ce emigranții stau liberi în zona garii și pe malul Begai și nu sunt în centrele de refugiați??
Este groaznic xe se întâmplă!!!!!
-
ii destul de simplu, is imigranti, nu puscariasi. Nu-i obliga nimeni sa stea in centre
Doar tocmitii si acoperitii ati mai ramas pe forum. Consumati resursele organizatiilor degeaba, mai sunt 4 ani pana la alte alegeri, iar rezultatele vor vorbi atunci pentru Fritz. Sa speram ca Fritz va sti sa scape in acest rastimp de tot balastul uman lasat de Robu iar locul lor va fi luat de tineri capabili prin concurs. Va perpeliti cei de la vechile partide ca nu mai puteti fura si lua spagi de cand a venit USR, si atunci pentru ce ati mai luptat si cheltuit in alegeri daca nu puteti recupera nimic? Daca timisorenii sunt destepti, chinul vostru va fi vesnic.
-
Faptul ca tu postezi aici indica exact pe dos! Sunteti steasti la fel ca Fritz-Kola. Ai crezut usr-istule ca veti fi asteptati cu flori?
-
Vezi ca esti cam cacaniu, nu Pink, cum ti-ai dori. Cred ca ti-a ramas de la precedentul…
-
Proiectul IMPUS nu respecta nici un standard sau normativ Romanesc in vigoare din punct de vedera latimi carosabil , trotuare, piste