E nevoie de 22 de oameni noi în Primăria Timișoara, profesioniști în mai multe domenii: urbanism, educație, turism, infrastructură rutieră, patrimoniu, mediu și spații verzi, comunicare, control intern, resurse umane, economic și informatică.
Organigrama nouă a Primăriei Timișoara, adoptată în consiliul local în iunie 2021, este suspendată de instanță, așadar concursul este organizat pe funcții publice care se regăsesc și în vechea organigramă. Potrivit reprezentanților municipalității, Agenția Națională a Funcționarilor Publici a avizat procedura, iar concursul este publicat pe site-ul ANFP.
„Servicii publice de calitate, reclamații rezolvate prompt, avize eliberate în termen sau lucrări de investiții temeinic monitorizate se pot face doar cu personal de calitate. De aceea invit toți profesioniștii care vor să pună umărul la reforma administrativă pe care am început-o să ni se alăture”, anunță primarul Dominic Fritz.
Posturi scoase la concurs:
- 2 posturi de consilier asistent în domeniul urbanism/certificări și autorizări
- consilier principal în domeniul urbanism/certificări și autorizări
- consilier principal în domeniul educație
- consilier principal în domeniul turism
- 2 posturi de consilier principal în domeniul infrastructurii rutiere
- consilier asistent în domeniul infrastructurii rutiere
- consilier superior în domeniul construcții civile
- consilier asistent în domeniul patrimoniu/administrare clădiri, terenuri
- consilier asistent în domeniul spații verzi
- consilier superior în domeniul protecția mediului
- consilier principal în domeniul comunicare
- consilier superior în domeniul control intern
- consilier superior în domeniul resurselor umane
- consilier superior în domeniul economic/contabilitate
- consilier superior în domeniul economic/state de plată
- consilier superior în domeniul informatică
- consilier asistent în domeniul informatică
- consilier asistent în domeniul urbanism/banca de date, GIS
- consilier superior în domeniul urbanism/PUD/PUZ
- consilier asistent în domeniul urbanism/Atelier de Urbanism
Sunt opt posturi de grad profesional superior (cel puțin 7 ani vechime), șase de grad profesional principal (minimum 5 ani vechime) și opt posturi de grad profesional asistent (minimum 1 an vechime). Contractele vor fi pe durată nedeterminată, iar programul de lucru va fi de opt ore.
Condițiile de studii și de vechime în specialitate și condițiile specifice diferă pentru fiecare post în parte, iar dosarele pot fi depuse până în data de 21 decembrie. Detalii, AICI!
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
XInca 22 de angajati carora, in mare parte, primarul le va delega din responsabilitatile sale. Incredibil cat de mult se incarca organigrama primariei care nu mai are bani si indroduce taxe noi iar pe cele existente le creste cu procente semnificative. Un primar ca Bolojan a redus la jumatate aparatul bugetar iar la noi DoNimic tot angajeaza. Posibil sa fie vorba de niste sinecuri ca la ONG-uri nu se castiga cine stie ce.
Bai, dar chiar NU VA E RUSINE ???? Nu va mai opriți odată din ANGAJĂRI ??? DIGITALIZATI imbecililor !!!!
-
mai poti? globalist infect, tot ce vrei e control 100%
Oare mai sunt multi fomisti in usr, asta ca sa stim cite posturi se vor mai infiinta la primarie ?
In loc sa dea af ara jumatate si pe cei ramasi sa-i puna la munca 8 ore/zi ei inca fac angajari?
Alti lucratori cu gura?
-
Gen latzcau ru. adica, infractori in functii, usr isti hoti si penali la conducere, afara cu voi din TM, ati facut prapad si in guvern ca tot va plangeti dar nu faceti nimic iar ce faceti nu are cap si coada iar acum e psd ul iar la conducere. Un partid esuat cu oameni fara caracter!
Primar, nimic?
-
E ocupat postul de primar. De unul care a candidat incalcand legea deoarece nu avea domiciliul in Timisoara. Iar botanistilor care urlau mascari cu m.ie, si fara penali, nu li se pare nimic in neregula, ba chiar tin sa explice foarte doct ca domiciliul e tot una cu adresa unde locuiesti.
Referendumul de demitere a ramas ca solutie, dar cu cine, cu timisorenii de azi? Astia nu-s timisoreni demni si civilizati, astia sunt niste umanoizi invrajbiti si atat.
Pai parca era Fritz specialist la comunicare.
-
Nepotismul, spagarimea si coruptia a ajuns la nivel de arta in administratia publica.
Primaria Timisoara deschide concurs pentru un nou sediu al primariei ca cati USR isti mai angajeaza acest DONIMIC FRIG nu mai au loc toti specialissti lui
Asta inseamna digitalizare in domeniul administratiei publice? Cat mai multe angajari?
Sigur trebuie carnet de partid USR pentru angajare
-
Pai de aia au infiintat posturi noi, ca mai are spritz niste lingai someri
Nu el zicea ca sunt multi oameni in primarie care nu fac nimic…? iar acuma…angajeaza mai multi? :))
Dar dece aceasta obligatie este numai pentru candidati la un post in primarie.Si nu si la primar si viceprimar 6) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
Bravo Dominic, in sfarsit vedem ai noi posturi scoase la concurs public. In vechile administratii le tineau in cerc reatrans doar pentru apropiatii lor.