Întruniți, joi, în ședință extraordinară de îndată, aleșii locali au votat patru proiecte. Două dintre acestea vizează infrastructura rutieră a Timișoarei.
Este vorba despre „Reabilitare linii de tramvai și modernizarea tramelor stradale în Municipiul Timișoara, Traseul 4, Bulevardul Cetății” și a cheltuielilor legate de proiect, despre „Reabilitarea liniilor de tramvai și modernizarea tramelor stradale în Municipiul Timișoara, Traseul 2, Calea Stan Vidrighin”, precum și a cheltuielilor legate de proiect.
„Pentru Cetății și Vidrighin, pe noul POR 2021-2027 Primăria Timișoara va depune în curând cerere de plată, suntem în procesul de semnare a contractelor, urmând ca după cererea de plată să primim înapoi o cheltuială eligibilă pe care deja primăria a efectuat-o. Pe cele două proiecte, care sunt și foarte avansate, Cetății fiind undeva la 95%, iar Vidrighin undeva la 60-70%, Primăria Timișoara va primi înapoi o plată consistentă majoritară din banii pe care deja i-a plătit constructorului pentru realizarea acestor bulevarde”, ne-a declarat viceprimarul Ruben Lațcău.
Potrivit actelor normative votate de consilierii locali, lucrarea de pe Calea Stan Vidrighin se ridică la 101.227.978,29 lei, inclusiv TVA, deci peste 20 de milioane de euro. Contribuția Primăriei Timișoara la proiect se ridică la 23.349.004,45 lei, formată din cofinanțare și cheltuieli neeligibile.
În ceea ce privește investiția de pe bulevardul Cetății, valoarea totală a proiectului este în cuantum de 110.805.689,32 lei, inclusiv TVA, adică aproximativ 22,2 milioane de euro. Consilierii locali au aprobat contribuția proprie a Primăriei Timișoara în valoare de 33.983.826,66 lei, formată din cofinanțarea proiectului și cheltuieli neeligibile.
Pe aceeași temă:
FOTO. Reabilitarea liniei de tramvai pe Calea Stan Vidrighin, aproape gata. Lucrările sunt în grafic
Trimite articolul
XSe pare că primăria a pornit mai multe proiecte în paralel deși nu avea finanțarea necesară. Acum e clar de ce șantierele înaintează atât de lent. În loc să se concentreze pe un proiect la rând și să îl încheie cât mai repede posibil, s-au deschis mai multe fronturi de lucru care stau blocate si generează disconfort cetățenilor.
-
Nu mai spune, adică se deschide un șantier, după 2 ani se închide, se deschide următorul, încă 2 ani, s.a.m.d, deci ce se poate termina în 2 ani (3 șantiere paralele) se termină în 6 …. Asta dacă mai ai finanțare peste 6 ani. Văd ca ai devenit f activ în ultima saptamina, ești în campanie pentru Robu ?
-
Nu uita ca Robu si echipa sa a deschis aceste santiere si tot ei au facut proiectele europene. Fritz doar a modificat proiectele aflate in desfasurare. Si bineinteles ca le-a modificat in rau. De exemplu pe Cetatii a micsorat benzile de circulatie si a scos din spatiul verde, ca sa largeasca fara sens pista de biciclete care era deja in proiect si avea o latime suficienta. Acest personaj, Fritz, impreuna cu echipa sa de nestiutori platiti regeste, nu ar fi putut sa faca sub nici o forma astfel de proiecte. Nu exista termen de comparatie intre echipa Robu-Diaconu si echipa Fritz-Latcau nici dupa ce acestia din urma isi vor termina studiile neincepute.
-
Adica iti placea cum facea robu, piste de de biciclete de 0,4 m latime (sau deloc), dar sa ai tu loc sa te dai cu TIR-ul. Eu, de exemplu, incap cu masina si pe Cetatii si pe Bogdanestilor.
-
ce mașină ai? lăstun?
-
-
-
Tocmai asta este problema, că un șantier nu ar trebui să dureze 2 ani ci undeva pe la 3 luni, hai maxim 6. Dar în această privință nu s-a îmbunătățit nimic P, ba chiar mai rău că geniul din primărie a trebuit să își pună amprenta pe proiecte și să le întârzie și mai mult.
-
Va da …cucu ! Nu ati termimat lucrarea.
sper ca procentul din pistele de biciclete sa nu fie virat si sa se ceara anularea lor sau adicerea la standarde, la fel si pe vidrighin, dau 400 de lei pe o furca sa o rup in bordurile betivilor ce le-au construit, impreuna cu frit