Concursul pentru ocuparea noilor posturi vacante va fi organizat luna viitoare la sediul Primăriei Timişoara, dosarele putând fi depuse până în data de 30 iunie 2015.
Se caută oameni, de exemplu, la Serviciul Public de Asistenţă Medicală Şcolară Timişoara: doi inspectori şi zece asistenţi medicali. Pentru posturile de inspectori este nevoie doar de studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă şi cunoştinţe de operare/programare pe calculator – Microsoft Office, nivel mediu.
În cazul asistenţilor se cer studii medii absolvite cu diplomă, specializare asistenţă medicală, potrivit anunţului de concurs publicat de reprezentanţii primăriei.
Nu este nevoie de vechime, perfecţionări sau limbi străine.
Un alt post scos la concurs de administraţia locală este cel de referent la Compartimentul Secretariat – Direcţia Tehnica. Se cer tot studii medii, iar candidatul trebuie să fie specializat în introducere date, secretariat şi stenodactilografiat, să aibă cunoştinţe de operare pe calculator şi să ştie engleza la un nivel avansat.
De oameni este nevoie şi la Casa de Cultură a Municipiului Timişoara: un coregraf, un impresar artistic, maestru balet şi corepetitor. Pentru toate acestea se cere o vechime în specialitatea studiilor de minimum 7 ani, cunoştinţe de operare pe calculator – Microsoft Office la un nivel avansat, dar nu şi limbi străine.
Pentru postul de coregraf este nevoie de studii superioare absolvite cu diplomă – spec. culturale/ arte, coregrafie, bineînţeles, pentru cel de impresar artistic se cer studii superioare absolvite cu diplomă în management/ marketing, iar în cazul maestrului de balet, pe lângă studiile superioare în domeniu, se solicită şi o perfecţionare sau o specializare ca instructor de dans popular.
În cazul corepetitorului se cer studii medii absolvite cu diplomă, spec. muzică/ coregrafie.
Dosarele de înscriere se depun la Serviciul Resurse Umane al Primăriei Timişoara, camera 8. Primul pas este selecţia dosarelor, urmează proba scrisă şi proba practică, după caz, în 9 iulie, de la ora 10.00, iar apoi interviul, în 13 iulie, tot de la ora 10.00, la sediul primăriei.
Citiți principiile noastre de moderare aici!