Filmul de promovare a oraşului Timişoara a fost prezentat de către reprezentanţii primăriei la sfârşitul lunii trecute. Oficialii municipalităţii au studiat reacţiile iscate, au analizat comentariile apărute şi au decis: clipul trebuie modificat.
Primarului Nicolae Robu îi plac două lucruri la acest film: dinamica imaginilor şi faptul că este… scurt.
„Apreciez dinamica pe care imaginea o are, apreciez faptul că este scurt, dar cred că are foarte multe scăpări. Unele secvenţe sunt prea lungi şi lucruri importante care ţin de ce reprezintă Timişoara sunt scăpate. Astea sunt cerinţe la care ţin în continuare: trebuie să rămână dinamic şi scurt (…) Nu este filmuleţul definitiv, este un filmuleţ care a răspuns nevoii de a avea un film de prezentare a Timişoarei, unul cu forţă de comunicare şi scurt. Este necesar să existe aşa ceva. L-am văzut şi eu şi fără îndoială că el trebuie completat cu un număr destul de mare de imagini care să reflecte Timişoara în toată complexitatea sa. Trebuie evidenţiat faptul că Timişoara este un mare centru universitar, că avem un muzeu (…) că Timişoara este oraşul Revoluţiei, trebuie să evidenţiem mai bine activitatea culturală şi artistică din Timişoara”, a explicat, marţi, Robu.
Totodată, se va opta şi pentru o altă coloană sonoră. „Noi am analizat mii de comentarii la adresa acestui film (…) Estimăm la aproape 100.000 de vizualizări din toate zonele şi câteva mii de comentarii. Filmul va fi completat din punct de vedere al imaginilor. Coloana sonoră va fi schimbată pentru că multe comentarii au evidenţiat că ar avea un iz oriental”, a declarat viceprimarul Dan Diaconu.
Primarul susţine că refacerea clipului nu va presupune costuri suplimentare, pentru că aceasta a fost înţelegerea cu realizatorul, ca în funcţie de opiniile timişorenilor să i se aducă modificări.
Filmul de prezentare a oraşului a costat 3.500 de euro, potrivit autorităţilor locale.
Timisoara are un film oficial de prezentare. Se promoveaza mersul pe bicicleta… prin centru
Citiți principiile noastre de moderare aici!