Valoarea mijloacelor de transport în comun este de 12,5 milioane de euro.
Ultimele troleibuze noi au ajuns în Timișoara în urmă cu 14 ani, iar flota de transport public are nevoie urgentă de modernizare.
Pentru acest proiect, primăria a încheiat un parteneriat cu Dumbrăvița și Ghiroda pentru liniile M11 și M14, pentru a încuraja transportul public ca mijloc principal de deplasare între Timișoara și comunele periurbane.
O parte a troleibuzelor vor circula pe cele două rute metropolitane, celelalte vor fi repartizate pe traseele din oraș.
„Soluția pentru a petrece mai puțin timp în trafic este un sistem de transport public modern, predictibil și de calitate. Investim jumătate din bugetul de dezvoltare al Timișoarei, peste 540 de milioane de lei, în mobilitate și transport, pentru a îmbunătăți modul în care se circulă în Timișoara, calitatea aerului și siguranța celor din trafic.
Le mulțumesc colegilor din Primăria Timișoara care au lucrat la pregătirea documentelor și care au depus acest proiect în timp record. Apelul s-a deschis astăzi la ora 10 fix și la 10:17, proiectul a fost depus”, a declarat, luni, primarul Dominic Fritz.
Trimite articolul
XTroleibusul sau firobusul sunt numai acționate electric
-
mai putin astea care circula deja de cativa ani, care au si motor dizal.
Important e sa nu se auto-aprinda acumulatorii. Multa sanatate!
Si la ce ajuta bateriile daca vor circula sub reteaua electrica existenta? A, in caz de accidente sa treaca pe langa?
Da, mare realizare!
Sau urmeaza desfiintarea firelor ca sa se circule pe baterii?