Centrala telefonică analogică pe care Primăria Timișoara o are acum nu mai este bună. Întreținerea ei costă aproape 50.000 de lei fără TVA în fiecare an, iar tehnologia ei este una „învechită”. Potrivit Serviciului Comunicare al municipalității, „numeroși timișoreni au sesizat faptul că nu au reușit să intre în legătură cu un operator sau cu un anumit departament al primăriei”.
S-a decis să se facă o achiziție nouă, adică o centrală de telefonie modernă care va costa, cu tot cu mentenanța și suportul pe doi ani, 120.000 de lei cu tot cu TVA, echivalentul a aproape 25.000 de euro.
„Noua centrala va putea prelua un număr nelimitat de utilizatori și va avea un recepționer digital sau robot (dotat cu tehnologie IVR – ce permite interacțiunea cu centrala digitală prin intermediul comenzilor vocale și tastaturii de pe telefon), care să repartizeze apelurile după nevoile apelantului. Implementarea noii centrale va permite și urmărirea mult mai exactă a sesizărilor și cererilor venite din partea cetățenilor, astfel încât fiecare apelant să primească răspunsurile de care are nevoie”, transmite Serviciul Comunicare al PMT.
Implementarea se va face cu ajutorul celor de la Orange, iar centrala nouă va deveni funcțională la începutul anului 2022. Cu ajutorul ei, cred cei din primărie, se va „îmbunătăți comunicarea dintre administrație și cetățean”. În plus, va crește nivelul de control al calității, mai explică specialiștii PMT.
„Scopul acestei achiziții este de a îmbunătăți comunicarea dintre administrație și cetățean, de a introduce un sistem ușor de urmărit, digitalizat și cu un nivel ridicat de control al calității. În plus, cetățenii care nu au deprinderi digitale vor putea să interacționeze cu serviciile primăriei”, completează aceeași sursă.
Un alt aspect scos în evidență de cei din primărie spune că angajații municipalității care vor prelua apelurile vor putea fi monitorizați mult mai ușor, cu scopul de a îmbunătăți calitatea serviciului, „iar datele colectate vor fi folosite pentru a crește performanța și pentru a scădea timpii de răspuns la sesizările venite din partea timișorenilor”.
editor Dan Oancia
Trimite articolul
XSifoneaza astia din primarie tot cate 25 000 mii euro :)) la ce le trebuie centrala telefonica moderna daca sesizarea cand o faci tot la camera 12 trebuie a mergi sa o depui
-
sa ti zica robotul in caz ca nu stii, sa mergi la camera 12.
Si sa asculti ceva muzica cat astepti sa fii preluat; eu propun sa aleaga fritz ceva gospel, sigur are cateva inregistrari cu el ca dirijor.
la ce le trebe centrala telefonica de ultima ora cand noi traim in era internetului care ii la orice colt
naga fritz la tzepe de cand e Timisoara nu sa intamplat asa ceva
Nu avem destul cu un primar robot care indeplineste toate directivele primite de la Ciolos si Barna si care nu a costat 25000 de euro Dar arunca mii de euro din buget pentru tot felul de BAZACOVENI de ale lui.Acuma ne mai trebuie un rpbot sa ascultam muzica vreo 10 minute si dupa aceia sa vina ton de ocupat?Halal primar si conducere a primariei
angajatii primariei mai bine ar citi articolul cu fisurile anale.
-
Nu robotul va avea vocea MAESTRULUI DONIMIC FRIG si iti va da indicatile pretioase exact cum da si pentru Timisoara si locuitori orasului.Macar robotelul poate fi injurat si nu va avea nici o reactie