Programul de la Serviciul Relaționare Cetățeni, celebra Camera 12 din Primăria Timișoara, fusese stabilit la 12 ore, în intervalul orar 8-20. Începând de luni, 23 august, acesta va fi modificat, astfel:
- luni, miercuri, joi, vineri: 8:30 – 16:30
- marți: 8:30 – 20
Schimbările vin în „contextul digitalizării serviciilor publice și prezenței mai reduse la ghișee”, spun reprezentanții PMT.
„Primăria Timișoara a pus la dispoziția cetățenilor mai multe oportunități prin care pot transmite online solicitări, pot primi răspunsuri, precum și diferite documente, fără a se mai deplasa la sediul instituției”, spune aceeași sursă.
Oficialii instituției de pe C.D. Loga nu specifică însă ce înseamnă „mai multe oportunități”, dar pe pagina de internet a PMT găsiți ce formulare se pot depune online. Există și o pagină de sesizări, iar municipalitatea are și o aplicație de mobil numită „Primăria Timișoara”, tot pentru sesizări. Programul cu publicul al PMT a fost modificat ultima dată în noiembrie 2020, când primarul Dominic Fritz a anunțat că se va lucra în două schimburi.
Call-centerul, în aer. Cititor Tion: „Aparent, primăria s-a mutat pe Facebook”
În timp ce primăria anunță schimbarea programului de lucru cu publicul pentru că prezența este mai redusă la ghișee și „în contextul digitalizării”, un cititor Tion atrage atenția că cine vrea să-i pună o întrebare verbală vreunui funcționar din PMT trebuie să se înarmeze cu foarte multă răbdare.
În era digitalizării, cititorul nostru spune că nu poate da de primărie nici la numărul de telefon – 0256-408-300. La call center a stat chiar 90 de minute, așteptând ca cineva să-i răspundă, după ce robotul îi repeta că „angajații sunt foarte ocupați cu alte convorbiri”. A încercat chiar și faxul, dar acesta nici măcar nu s-a conectat, „cu atât mai puțin să răspundă cineva sau să primesc tonul de fax”, spune acesta.
„Sunt locuitor al orașului Timișoara, iar astăzi (n.r. – 17 august) m-am lovit cu o problemă ce ține de «normalitate». (Mai bine spus «civilizație», despre s-a tot vorbit în campania electorală, atât personal de către actualul primar, cât și USRPlus ca echipă locală).
Problema de «normalitate» la care mă refer este aceea de a intra în contact cu primăria via numărul de telefon listat pe pagina primăriei (0256-408-300) care efectiv nu funcționează (nu suna nici măcar ocupat), iar la «call center» (0256-969) nu a răspuns nimeni timp de o oră și jumătate (i.e. 90 de minute consecutive), timp în care am stat cu casca telefonului în ureche așteptând, iar robotul îmi repeta obsesiv să aștept căci angajații sunt foarte ocupați cu alte convorbiri… (Ca și detaliu, am încercat inclusiv numărul de fax, care și el la rândul lui nici măcar nu s-a conectat, cu atât mai puțin să răspundă cineva sau să primesc tonul de fax…)
Ca urmare, vă recomand să eliminați de pe site aceste două numere căci nu au sens, aparent primăria s-a mutat pe Facebook, unde mai nou trăiesc mai toți politicienii în ultima vreme…
P.S. Spre rușinea mea, nu am încercat să folosesc și tehnica mai sigură a «porumbelului călător»… Îmi cer scuze, însă am înțeles că au fost scoși în afara legii… Însă promit că voi încerca alternativa mesajului în sticlă trimis pe râul Bega…”, ne-a scris cititorul revoltat.
editor Dan Oancia
Trimite articolul
XAsa nici macar cat stateau pana acuma la birou nu or sa mai stea, precum cainele in lant. Or sa ne raspunda de pe telefon, de la terasa sau in vacanta platita de prosti, prin taxele tocmai marite. Asta e digitalizarea marca friz si usr.. Ati sifonat deja zeci de mii de euro pe digitalizare si smart city si ne-am ales cu fix zero. donimic si sleahta asta de incompetenti vor lasa Timisoara cu inca un mandat in urma altor orase care in acest timp se vor dezvolta. La un an de mandat nici macar 1 (un) proiect nu s-a facut. Nici macar 1 (un) proiect pe fonduri europene nu a fost scris.
pentru ce sa-i si suni? decat sa-i suni sa-i bagi in pzda ma-sii ce rost mai are?
Va mai mira ceva ? Atâta timp cât suntem conduși de acești hoți și incompetenți, e firesc. Va propun SA NU UITAȚI la următoarele alegeri ! Nu de alta, dar măcar la următoarele alegeri sa votam un adevărat manager și gospodar ! Apropo, la eliberări buletine, nici acolo nu raspunde nimeni, deși am sunat la numerele de pe usa in plajele orare specificate. Acolo, alți incompetenți miserupisti !
PNListii jalnici plang dupa papagalul de Robu…un mare si orgolios nimeni, cu pretentii de bun primar !
Mai citati un “cititor tion”: nu raspunde absolut nimeni nici la sesizarile facute in aplicatia primariei sau pe site!! Asa ceva nu am mai patit de ani de zile. Cat era robu se raspundea macar, se deschideau, cineva le citea. Acum nici macar nu sunt deschise sesizarile cu lunile. De raspuns sau facut ceva pt rezolvare nici nu se mai pune problema.
Intr-adevar la telefon nu ti se raspunde niciodata. Si asta e fara precedent. Pana acum raspundea o doamna, te transfera unde aveai nevoie. Ce s-a intamplat in primaria aia? Eu nu inteleg, chiar nimeni nu mai face nimic? Nimeni nu mai urmareste macar ca cineva sa faca ceva? Cat de greu e sa iei desfasuratoru la telefonu ala si sa vezi ca 100% din apeluri sunt nepreluate? Cat e de greu sa iei un raport cu toate sesizarile si sa vezi care in ce stadiu e?
Cred că ar trebui inițiat o strângere de semnături pentru a incepe demiterea Primarului și a Consiliului Local Timișoara