Primăria Timișoara a întrebat, în noiembrie, Tribunalul Timiș pe ce organigramă trebuie să funcționeze. Juriștii primăriei voiau să știe, de fapt, cum trebuie aplicată sentința executorie din luna august care a suspendat „organigrama statului de funcții și regulamentul de organizare și funcționare pentru aparatul de specialitate al primarului”. În plus, întrebau magistrații Tribunalului Timiș „dacă de la data pronunțării sentinței civile 809/PI/2021 se aplică vechea/anterioară organigramă în ceea ce privește activitatea aparatului de specialitate al primarului”.
Se întâmpla la câteva săptămâni de când sentința executorie dată în august a devenit definitivă.
În aceeași perioadă, mai exact în octombrie, reprezentanții Primăriei Timișoara ne spuneau că instituția funcționează mai mult pe noua organigramă, nu pe cea veche, pe care au rămas doar „39 de angajați, dintre care, în cursul lunilor august, septembrie și octombrie, cinci și-au încetat raportul de serviciu”.
„În prezent, 34 de angajați își desfășoară activitatea pe vechea organigramă, iar 511 pe noua organigramă”, ne spuneau atunci oficialii PMT.
Tribunalul Timiș a analizat cererea primăriei și i-a cam lăsat pe juriști în ceață.
„Respinge excepția inadmisibilității. Respinge cerere de lămurire a întinderii și aplicării dispozitivului sentinței civile nr. 809/PI/2021 pronunțată de Tribunalul Timiș în dosarul nr. 3407/30/2021”, este soluție pe scurt a instanței, dată în 17 decembrie.
Mai mult decât atât, municipalitatea trebuie să plătească Sindicatului Liber al Salariaților din Primăria Timișoara cheltuielile de judecată, în valoare de 1.785 de lei.
Noua organigramă a Primăriei Timișoara, prima întocmită de administrația Fritz, a fost aprobată în luna iunie de consiliul local, la patru zile de când a fost prezentată public de primar. A intrat în vigoare în 2 august, dar a fost acționată în instanță de către Sindicatul Liber al Angajaților din Primăria Timișoara și peste 30 de angajați. Sindicatul ceruse dezbatere publică, dar conducerea PMT a refuzat să o organizeze.
Pe aceeași temă:
Primăria Timișoara funcționează mai mult după noua organigramă, cea suspendată definitiv de instanță
Trimite articolul
XNu spun ca el n-are dreptate, foar ca trebuia sz se gindeasca inainte de a amagi electoratul cu aiureli, devreme ce erau HIMERE. Trebuia in primele 3 luni de mandat sa se lupte sa obtina prin parlame’tarii USR, modificarea legii functionarului. Nu sa bata cimpii cu loaze pe la emisiuni TV, precum un infantil in ale politicii
-
da, sigur, pentru ca USR a trecut toate proiectele de lege importante, au votat PNL si UDMR tot ce a vrut USR, nu ? sa de fapt aproape nimic ?
-
Dar totusi, cum a reusit Bolojan sa restructrureze atat Primaria Oradea, cat a fost primar, dar si structurile judetene, de cand e presedintele CJ Bihor? Si toate astea fara legi noi trecute prin parlament. De ce nu ia lectii Fritz de la Bolojan despre cum se restructureza o primarie? Poate a ratat vreun pas, necesar si suficient.
-
Pe Bolojan nu l-a contestat nimeni. Asta nu inseamna ca ceea ce a facut e legal. Inca o instanta nu s-a pronuntat …si poate cine stie …a desființat posturi vacante. Asa ca in acest context cine sa te conteste?
-
Ba atata ne ai zis de Boloja al tau mai da-te d cu tot el
-
Pai voi chiar credeti ca aveti dreptul sa alegeti in Romania? Cand partidele principale ce se “injura” in campanii ca sa ii alegeti, isi dau mana pentru “bunastarea romanilor”, cine se mai poate astepta la schimbare? Si daca l-am alege pe Vlad Tepes primar tot nu ar conta, ca deja caracatita e prea intinsa in toate structurile statului.
PS: Spor la lucru, trageti tare ca statul are nevoie de banii vostrii sa plateasca armata de bugetari. (care nu vor pleca niciunde in curand)
Fritz tu cu agarlâcii tai nu trebuie sa intrebati care organigrama ramane, pentru ca aia e clar: AIA VECHE! Voi trebuie sa intrebati daca demisia sa o scrieti cu mana sau pe calculator!
-
cand te autonumesti mariusica e clar ca esti un bufon veritabil :))
Sumele ar trebui imputate DIRECT ȘI PERSONAL dlui DoNimic. Sa plătească DIN BUGETUL PERSONAL, nu din taxele și impozitele plătite de timișoreni !
Din pacate lipsa de experienta in leadership si-a spus cuvantul. Cu o echipa plina de orgoliosi incompetenti, i-ar fi fost greu sa restructureze si unui manager experimentat. Greu, nu imposibil. Insa bietul Fritz, cu experienta lui de “secretara” a unui fost om politic, aterizat aici dintr-o tara civilizata cu oameni politicosi, era clar ca nu are nicio sansa cu figurantii incompetenti de la Primaria Timisoara. Ca urmare acum e mai rau ca la inceput: cei incompetenti au castigat si sunt “radicalizati”, primarul a iesit prost din toata afacerea, angajatii competenti vor pleca pentru ca nu vor mai suporta atmosfera tensionata, nimeni nu va mai lucra nimic in Primarie.