Potrivit reprezentanților primăriei, contractul cu firma care a câștigat licitația a fost semnat în cursul zilei de miercuri, 31 martie. SC Bridge Consult SRL va face, de fapt, documentația pentru reabilitarea Pasajului Slavici-Polonă, fost Imaia, „una dintre construcțiile inginerești abandonate ale municipiului”.
„Zona Polonă a fost ignorată mulți ani și trebuia demult ca Primăria Timișoara să își îndrepte atenția spre acest cartier. O facem noi acum, prin reabilitarea pasajului Slavici, un pasaj construit în 1982 și care asigură accesul atât spre zona industrială, cât și zona Polonă și localitățile limitrofe, cum ar fi Utvin, unde locuiesc numeroase persoane, care lucrează în Timișoara. În prezent, circulația pe pasaj este restricționată din cauza stadiului avansat de degradare a structurii. Nivelul de degradare este atât de ridicat, încât impune lucrări de reabilitare și înlocuire a unor elemente structurale”, a declarat primarul Timișoarei, Dominic Fritz.
Licitația a fost pornită încă de pe vremea fostei administrații, la începutul lunii octombrie a anului trecut. Vă reamintim, primarul Dominic Fritz a fost învestit în funcție în 30 octombrie 2020.
Două benzi pe sens, poate și piste de biciclete și zone verzi
Municipalitatea a fost dispusă să plătească cel mult 145.000 de lei pentru contract, iar licitația a fost câștigată de SC Bridge Consult SRL, cu 116.509 lei cu tot cu TVA, puțin peste 23.000 de euro. Potrivit celor din primărie, „etapele contractului de proiectare includ obținerea de avize/ acorduri pentru reabilitarea pasajului, elaborarea DALI (documentația de avizare a lucrărilor) etc.”. Toată documentația va trebui predată municipalității în 120 de zile, adică în patru luni.
Pasajul va avea două benzi de circulație pe sens, trotuare și „se dorește să fie proiectate chiar și piste pentru biciclete”. Se va lucra și la rețelele edilitare, de iluminat public, gaz, canalizare și vor fi amenajate zone verzi.
„Ne vom focusa atenția pe cartierele Timișoarei, cum este și zona Polonă, dar și altele și vom reabilita și alte construcții inginerești abandonate ale orașului”, a mai transmis primarul Fritz.
Trimite articolul
XAsta ultima gaselnita a prea iubitului primar Fritz reparam un pod care duce la un cartier complect lasat in paragina dupa ce prea iubiti PSD ist au distrus zona industriala de acolo,Fabrica de zahar nu mai exista,Fabrica de unt branzeturi a Untim idem,Fabrica de ulei disparuta,abatorul COMTIM recunoscut pe plan european(Acreditat) Asta este noua politica de gospodarirea Timisoarei???
-
Esti prost sau esti prost?
Nu e vorba doar de un cartier, ci de toate satele de dupa acel pod.-
Stii sa citesti????„Ne vom focusa atenția pe cartierele Timișoarei, cum este și zona Polonă, dar și altele și vom reabilita și alte construcții inginerești abandonate ale orașului”, a mai transmis primarul Fritz.
-
-
Muncitorii de pe la fabricile din zonă nu-s importanți, să aibă acces la oraș? Contitech, Kromberg, Elba etc?
Plus oamenii care vin să muncească în Timișoara de pe satele din acea direcție…
Refacerea va dura mai mult decat durata constructiei din anii 80….
Care pod meseriasilor?! Podul traverseaza un curs de apa! In cazul de fata vorbim de un viaduct sau pasaj pentru supra traversarea caii ferate. Intre pod si pasaj este o mica … mare diferenta. La fel ca si intre amonte si aval, notiuni pe care multi prosti le confunda. Ne aducem aminte stimata redactie cand habar nu aveati de pozitionarea noului pod a lui Lae din zona Maria :))
Din ciclul prostie sau pacaleala de 1 Aprilie: ”Contractul cu firma care a câștigat licitația a fost semnat în cursul zilei de miercuri, 31 aprilie”
Astazi suntem in 1 Aprilie dar contractul a fost semnat in viitor in data de 31 Aprilie. Intamplator data de 31 Aprilie nici macar nu exista in calendar! Unii dau in gropi in prostia lor. A se vedea cei 7 magnifici care sunt de fapt 6 angajati la Directia care se ocupa de Timisoara 2023 :))))