La ultima ședință a Consiliului Local Timișoara, desfășurată în ajunul Crăciunului, consilierii locali au primit o informare de la ADID, care a anunțat că pregătește licitația pentru gestiunea deșeurilor de pe raza județului, inclusiv din Timișoara.
„În privința deșeurilor, a fost o informare prezentată consiliului local, transmisă de ADID, prin care s-a luat act că se pregătește licitația, de către ADID, pentru gestiunea, în perioada următoare, a deșeurilor, inclusiv în municipiul Timișoara. Nu va mai fi primăria cea care va organiza licitațiile pentru gestiunea deșeurilor, după ce expiră contractul actual cu Retim. Va fi ADID care va gestiona la nivelul întregului județ. Contractul cu Retim expiră în 2018. Este vorba despre un angajament european mai vechi, din perioada precedentă, a vechii administrații, și conform acestuia trebuie să se parcurgă mai mulți pași, printre care și acesta, trecerea gestiunii deșeurilor din jurisdicția administrațiilor publice locale în jurisdicția ADID. Din 2018, primăria va fi un simplu beneficiar. Retim va putea să se înscrie la licitație exact ca orice altă firmă. În anexă la această înștiințare a fost și proiectul de caiet de sarcini pentru licitație”, a explicat Robu.
ADID este o asociație formată din Consiliul Județean Timiș și cele 99 de municipii, orașe și comune ale județului, inclusiv Timișoara ce are ca scop gestionarea și monitorizarea servicului de salubritate pe raza acestor localități. Președintele asociației este unul din cei doi vicepreședinți ai CJ Timiș și are mandat pe patru ani.
Citiți principiile noastre de moderare aici!