Direcţia de Evidenţă a Persoanelor
Serviciul de Evidenţa Persoanelor şi Serviciul de Stare Civilă vor funcţiona după următorul program de lucru cu publicul: în perioada 22-24 decembrie 2014 – conform programului existent; în perioada 29-31 decembrie 2014, la Serviciul de Evidenţa Persoanelor se vor elibera acte de identitate – conform programului; iar la Serviciul de Stare Civilă se vor înregistra nou-născuţii şi decesele, iar înregistrarea deceselor se va face conform programului, respectiv în intervalul 830 – 1600.
În zilele declarate libere şi cele de sărbători legale va funcţiona numai Biroul Înregistrări Decese între orele 10 00- 1200.
Direcţia Tehnică
Serviciul Transport şi Siguranţa Circulaţiei îşi suspendă programul cu publicul începând cu data de 15 decembrie 2014 şi îl va relua în data de 5 ianuarie 2015, cu excepţia emiterii autorizaţiilor de circulaţie, respectiv legitimaţiilor şi abonamentelor.
Direcţia Urbanism
Suspendă programul cu publicul începând cu data de 22 decembrie 2014, urmând să fie reluat în data de 12 ianuarie 2015.
Eliberarea documentelor va continua în această perioadă, cu excepţia zilelor declarate libere şi a sãrbãtorilor legale.
Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse va suspenda programul cu publicul începând cu data de 22.12.2014 şi îl va relua în data de 12.01.2015.
Excepţie în acestă perioadă va face Casieria pentru activitatea de Pompe Funebre şi Coşerit – din B-dul. 3 August nr.17, care va avea program cu publicul între orele 9.00 – 12.00, în următoarele zile: 22, 23, 24, 29, 30 şi 31 decembrie 2014, precum şi în perioada 05.01.2015 -09.01.2015.
Programul cu publicul se va relua după orarul normal de funcţionare începând cu data de 12 ianuarie 2015.
Serviciul Administrare Fond Funciar
Suspendă programul cu publicul în data de 22 decembrie 2014 şi îl va relua în data de 12 ianuarie 2015.
Directia Comunicare
Centrul de Informare Turistică va functiona în perioada 08.12.2014 – 16.01.2015 după următorul program de lucru: Luni –Vineri, 10 -18, Sâmbătă 10 -14, Duminică-închis. În zilele de 24 şi 31 decembrie programul va fi între orele 10-14. În zilele declarate libere şi cele de sãrbãtori legale programul de lucru cu publicul va fi suspendat.
Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii îşi suspendă programul cu publicul în data de 22 decembrie 2014 şi îl va relua în data de 12 ianuarie 2015.
Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară îşi suspendă programul cu publicul în perioada 22.12.2014 – 12.01.2015.
Activitatea de distribuire a produselor alimentare conform HG nr. 799/17.09.2014 privind implementarea Programului Operaţional Ajutorarea persoanelor defavorizate va fi suspendată în perioada 24.12.2014 – 05.01.2015.
Serviciul pentru Protecţia Persoanelor cu Handicap Timişoara îşi suspendă programul cu publicul începând cu data de 22.12.2014, urmând să fie reluat în data de 12.01.2015.
Cantina de Ajutor Social Timişoara va avea program normal de lucru în perioada sărbătorilor de iarnă.
În data de 23 decembrie 2014 se vor înmâna beneficiarilor pachetele de Crăciun, între orele 12-14, iar în 24 decembrie şi 31 decembrie se va servi un meniu specific sărbătorilor.
Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara va lua măsuri pentru desfăşurarea programului de lucru cu publicul pe perioada sărbătorilor de iarnă 2014.
Citiți principiile noastre de moderare aici!