Reprezentanții municipalității au pus la punct programul de sărbători.
În timpul în care nu lucrează cu publicul, funcționarii primăriei desfășoară activități curente specifice la final de an: arhivează documente, întocmesc rapoarte, fac revizii ale sistemelor informatice și altele. Puteți merge ultima dată, anul acesta, cu probleme la Camera 12, adică la Serviciul Relaționare Directă cu Cetățenii, în 22 decembrie. Funcționarii se întorc în birouri din 8 ianuarie 2018.
Sunt însă și direcții sau birouri care au program cu publicul în acest interval.
Astfel, Biroul Înregistrări Nașteri lucrează în zilele de 22, 27, 28 și 29 decembrie 2017, dar și în 3, 4 și 5 ianuarie, între orele 8.30-12.
Biroul Înregistrări Căsătorii nu lucrează cu publicul în 22, 27, 28 și 29 decembrie, dar lucrează în 3 și 4 ianuarie, între orele 8.30-12.
În cadrul Biroului Înregistrări Decese nu se lucrează în 25 decembrie 2017 și 1 ianuarie 2018, dar se lucrează în 22 decembrie 2017, în intervalul 8.30-12, precum și în 23, 24 și 26 decembrie 2017, în intervalul 10-12, în 27 și 28 decembrie între orele 8.30-16, în 29 decembrie între orele 8.30-12, în 30 şi 31 decembrie între orele 10-12, în 2 ianuarie 2018 între orele 10-12, în 3 şi 4 ianuarie între orele 8.30-16, în 5 ianuarie între orele 8.30-12.
La Biroul Eliberări Certificate la cerere, Biroul transcrieri certificate de naştere/căsătorie/deces, Biroul schimbări de nume, rectificări, mențiuni din străinătate nu se lucrează în 22, 27, 30, 31 decembrie 2017, 1, 2, 3 ianuarie 2018, însă se lucrează în 28, 29 decembrie 2017, precum și în 4 și 5 ianuarie 2018, între orele 8.30 – 12.
Taxele și impozitele, din 15 ianuarie
Ultima zi de program cu publicul la Direcția Fiscală este 22 decembrie, programul urmând să fie reluat abia în 15 ianuarie, însă cu câteva excepții. Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratură şi Biroul lmpuneri Mijloace de Transport vor prelua şi vor înregistra toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice şi juridice; Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare va încasa doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi taxelor locale va fi reluată din 15 ianuarie 2018.
Serviciile de specialitate din cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara vor elibera în perioada menţionată certificate de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât şi juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante.
Cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscală pot fi depuse până în 22 decembrie, activitatea de înregistare a cererilor urmând a fi reluată din 15 ianuarie 2018. În cazul persoanelor fizice, certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local va fi eliberat în baza evidenţei plăţilor existente la data de 22 decembrie.
Având în vedere dispoziţiile art. 159 alin. 5 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, conform cărora pentru bunul ce se înstrăinează proprietarul bunului trebuie să achite impozitul datorat pentru anul în care se înstrăinează bunul, certificatele de atestare fiscală eliberate în cursul lunii decembrie din anul fiscal 2017 pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra clădirilor/terenurilor/mijloacelor de transport sunt valabile până la data de 31 decembrie 2017.
Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse – Biroul garaje, cimitire, coşerit şi spaţii utilitare îşi va suspenda programul cu publicul din 22 decembrie până în 8 ianuarie. Excepţie o face casieria din Bd. 3 August 1919 nr. 17, unde orarul pentru concesionarea locurilor de veci va fi următorul: 25 şi 26 decembrie – închis, 27 şi 28 decembrie – deschis între orele 9-12, 29 decembrie – închis, 1 şi 2 ianuarie 2018 – închis, 3-5 ianuarie 2018 – deschis între orele 9-12. Programarea curăţării coşurilor de fum pentru persoanele care au încheiată convenţie de coşerit se va face telefonic, la numărul 0256.433.211, în intervalul orar 8.30-16.
Centrul de Informare Turistică lucrează după următorul program: din 18 decembrie până în 15 ianuarie, de luni până vineri între orele 10-18 și sâmbătă între orele 10-14. În 25, 26 decembrie 2017, precum și în 1 și 2 ianuarie Infocentrul Turistic va fi închis.
La Cantina Socială din cadrul Complexului de Servicii „Sf. Francisc” este liber din 22 până în 25 decembrie, iar din 26 și până în 29 decembrie este program normal. În 1 ianuarie este zi liberă, iar programul se reia din 2 ianuarie. Celelalte servicii ale Direcției de Asistență Socială vor avea program obișnuit de lucru, cu excepția sărbătorilor legale.
Reprezentanții Primăriei Timișoara reamintesc că pe site-ul primariatm.ro se pot trimite formulare online.
Citiți principiile noastre de moderare aici!