Solicitarea vine în contextul declarațiilor Ministrului Transporturilor Sorin Grindeanu ca administrațiile locale să preia lucrări publice de interes local și regional de la CNAIR.
Proiectul centurii se află acum la stadiul de studiu de fezabilitate și în decembrie a fost aleasă varianta finală de traseu. Șoseaua de ocolire prin vestul Timișoarei va trece prin Săcălaz și Utvin. Va avea aproape 14 km și patru noduri rutiere.
„Primăria a fost implicată în consultările legate de viitorul traseu încă de la început și propunerile venite din partea noastră au fost preluate aproape integral de către CNAIR și minister cu privire la alegerea variantei finale de traseu.
În urma acestor discuții, Primăria Municipiului Timișoara a reușit să obțină corelarea proiectului Centurii de Vest cu cel al Noii Radiale de Vest Timișoara. Aceasta ar deveni a 7-a radială a orașului, pe lângă Lugojului, Buziașului, Șagului, Gheorghe Lazăr, Torontalului, Aradului și Sever Bocu. Printr-o bună corelare a proiectelor, vor fi evitate întârzieri, precum cele de la Drumul Boilor”, transmit reprezentanții PMT.
„E timpul unui parteneriat onest”
Dominic Fritz spune că primăria are„capacitatea și disponibilitatea administrativă de a își asuma ducerea la bun sfârșit într-o perioadă cât mai scurtă a acestui proiect.
„Centura Timișoarei este povestea fără sfârșit, a ultimelor decenii și e timpul ca printr-un parteneriat onest și transparent cu Ministerul Transporturilor și CNAIR să ne implicăm în construirea tronsonului de Vest. Nu cred că există o instituție mai interesată de finalizarea acestei lucrări în bune condiții, decât Primăria Municipiului Timișoara”, transmite primarul Dominic Fritz.
În acest moment, Centura Nord este realizată integral, iar Centura Sud în proporție de aproximativ 44%.
„Primăria Municipiului Timișoara are în execuție mai multe proiecte mari de infrastructură rutieră – Calea Bogdăneștilor, bd. Cetății -, care se derulează într-un ritm susținut și se pregătește ca în cursul acestui an să demareze alte șantiere de aceeași importanță (Calea Stan Vidrighin). Gândirea sistemului de mobilitate într-un mod integrat și corelat cu toate proiectele care se implementează în Timișoara, este absolut necesară pentru dezvoltarea durabilă a orașului”, conchid cei de la PMT.
Pe aceeași temă:
Centura Timișoara Sud, gata în procent de 45%. Lucrările vor fi reluate din ianuarie 2022
Centura Timișoara Vest. A fost ales traseul, prin Săcălaz și Utvin, cu patru noduri rutiere
Trimite articolul
XLucrarile de pe crizantemelor ce se intampla aloooo stagneaza de 3 saptamani sau e gata frumoasa modernizare va asteptam sa taiati sfoara si sa beti sampania domnule primar
Sa speram ca o sa fie de acord si Grindeanu si sa nu mai bage strambe!
asta e nesimțire userista dusă la extrem
Ăștia de la primărie nu sunt în stare sa facă nici inelul 4 de circulație și vor sa facă centura? Numai asa rămânem si fără centura! Sper sa dispară cat mai repede din primărie, au distrus acest oraș!
E doar un exercitiu de imagine. DoNimic si ai sai nu pot gestiona nici macar o scara de bloc!
Apropos, unde sunt pistele de biciclete promise in campania electorala? Macar un centimetru de pista noua s-a facut pe undeva in orasul asta? Fritz, pe cand o intalnire fata-in-fata cu cetatenii din cartiere? Ti-e frica?
-
Da, pe calea Buziasului s-au facut in 2021 peste 170.000 de cm de pista noua.
Si s-a mai lucrat intens si pe alte santiere.
Uite asa ramane TM si fara centura cum a ramas si fara caldura 😉 mai este ceva banet de muls si probabil mai are ceva acoliti care au nevoie de un post bine platit unde nu se lucreaza nimic.
Dar haideti odata cu ea ca asteptam sa o folosim Sacalaz – Timisoara !
Da cum sa nu, o să se ocupe latcau 3 noaptea!
Eu mă așteptam să anunțe fritz că în paralel cu centura ei pregătesc documentația și dau drumul la lărgirea la 4 benzi a caii torontalului, sacalazului și utvinului! Aveți ce face, nu va mai trebuie și centura! Ocupati-va de cele ce țin de voi și nu le faceți!
Gândirea sistemului într-un mod integrat.. Funny.
Vorbe, vorbe, rămâne sa vedem.