Primăria Timișoara vrea să modernizeze integral Calea Urseni, ca o completare a investițiilor din Ciarda Roșie, însă nu poate face momentan acest lucru întrucât există anumite porțiuni unde limita între Timișoara și Giroc este chiar în mijlocul străzii.
Astfel, este necesară trecerea unor imobile din domeniul public al comunei Giroc în domeniul public al Timișoarei. Un proiect de hotărâre în acest sens va fi dezbătut chiar astăzi, 19 noiembrie, de Consiliului Local Timișoara.
„Pentru realizarea obiectivului menționat, este necesară înscrierea în cartea funciară a întregii străzi Calea Urseni. În prezent, în evidențele de cadastru și carte funciară este înregistrată doar porțiunea cuprinsă între punctul de început al Căii Urseni și Uzina de Apă.
Prin urmare, se impune demararea procedurilor legale necesare pentru intabularea întregii străzi Calea Urseni, astfel încât proiectul de amenajare să poată fi implementat în condițiile prevăzute de lege”, se arată în proiectul de hotărâre.
În prezent, Calea Urseni este încadrată în categoria a III-a de străzi, fiind o arteră colectoare. Există două benzi de circulație, însă strada nu dispune de trotuare pentru circulația pietonală și nici de un sistem de colectare și evacuare a apelor pluviale de pe carosabil.
„Proiectul Primăriei Timișoara prevede reabilitarea benzilor de circulație, amenajarea de trotuare și de piste de biciclete și introducerea unui sistem de colectare și evacuare a apelor pluviale. Odată ce întreaga stradă va fi intabulată, investiția municipalității va intra în etapa studiului DALI.
În prezent, Calea Urseni preia din traficul de pe străzile Venus și Mareșal Constantin Prezan, de pe străzile adiacente și de pe drumul județean DJ 595D.
Drumul este asfaltat dar nu este mărginit de trotuare, astfel că nu prezintă siguranță pentru pietoni”, transmit reprezentanții Primăriei Timișoara.
Trimite articolul
XDoamne-ajuta! Am obosit sa fac sesizari la primarie ca nu avem trotuare pe strada….
in sfarsit sper sa o largiti si sa faceti si piste de biciclete si iluminat modern, de la nuzicescu pana la centura!
STATI CĂ PANA INCEP LUCRARILE MAI DUREAZA MULT SI BINE,CUM E CAZU DIN KUNCZ AU INTABULAT STRĂZILE DAR AMENAJĂRILE INCĂ MAI DUREAZĂ
dap, dupa ce a rezolvat problemele din Timisoara, strazile sunt toate luna si bec, capacele de canal sunt la nivel, acem trotuare peste tot, STPT zbarnaie, toate renivarile sunt gata, avem si scoli si spitale “administrate” la cele mai inalte standarde… acum Fritz vrea sa mai preia si strazi de la comunele periurbane. Autostrazi face din ele, cu incalzire sub asfalt!
Pai Fritz oricum voia sa preia cu totul comunele periurbane. Ma cum vor unii sa puna mana sa “gospodareasca” ei mai multi bani, fix ca Nicusor care vrea sa desfiinteze sectoarele. Pai nu e pacat sa nu ai mai mult teren cu care sa faci… “administratie”? Si nu e pacat sa nu pui mana pe cat mai multi bani? Pe descentralizare, desigur, descentralizare inseamna centralizare, razboiul inseamna pace, minciuna e adevar…