Primarii timișeni s-au plâns de desele întreruperi de curent și de faptul că la call-center se răspunde la telefon după multe zeci de minute, de faptul că se intervine la avarii cu mare întârziere sau că sunt căderi de tensiune de scurtă durată în urma cărora se ard aparatele electrocasnice.
„Prefectul Eva Georgeta Andreaș a atras atenția reprezentanților ENEL că cetățenii își plătesc facturile către ENEL, adică plătesc un serviciu de care nu beneficiază atunci când se întrerupe furnizarea curentului electric, din diferite motive. Primarii au acuzat subdimensionarea rețelelor electrice și, în multe cazuri vechimea lor, faptul că, în multe localități, atunci când se întrerupe furnizarea curentului, localitățile rămân și fără apă curentă din cauză că nu mai poate funcționa nici stația de pompare”, transmit reprezentanții Instituției Prefectului Timiș.
Reprezentanții ENEL au afirmat că se vor face investiții pe raza județului Timiș. În ceea ce privește întreruperile de scurtă durată, reprezentanții ENEL au afirmat că, în mare parte, acestea sunt cauzate de vegetație sau de păsări (care se așează pe cabluri) și au afirmat că se dorește colaborarea cu autoritățile locale în problema toaletării copacilor, pentru a nu mai fi afectate cablurile.
La întâlnire au participat primari ai localităților timișene, prefectul Eva Andreaș, vicepreședintele Consiliului Județean Timiș, Traian Stancu, și conducerile ISU Banat, Agenției pentru Protecția Mediului, Gărzii de Mediu, iar din partea ENEL au participat Mario Allella, director E-Distribuție Banat și Adrian Pop, inginer șef județul Timiș.
Citiți principiile noastre de moderare aici!