Așa cum tion.ro vă anunța la începutul lunii noiembrie, firma Aqua Design lucrează deja la studiul de fezabilitate pentru fântâna ornamentală muzicală din Parcul Botanic. Primește aproape 12.000 de euro pentru proiect, contractul fiind în derulare.
Deși municipalitatea plătește documentația deja, primarul Nicolae Robu se joacă cu prietenii lui virtuali, după ce în ultima vreme a reieșit la iveală o notă conceptuală (n.r. care datează din luna februarie) care spune că fântâna ar fi estimată la aproape 4 milioane de euro, „având în vedere costurile unei investiții similare realizate, în concordanță cu prețurile practicate în mod curent pe piață și din experiența anilor anteriori”.
Atunci când se discuta despre amplasarea fântânii pe Bega, primarul Nicolae Robu estima investiția la 2 milioane de euro, iar când a anunțat că, de fapt, o amenajează în Parcul Botanic, a ținut să precizeze că prețul va scădea.
Iată că acum, după ce a alocat 12.000 de euro pentru studiul de fezabilitate și documentația necesară realizării fântânii, primarul Robu face mișto de „prietenii” lui de pe Facebook, mulți timișoreni declarându-se împotriva realizării fântânii. Vă reamintim, în vară s-au adunat semnături împotriva proiectului primăriei, edilul-șef anunțând chiar de atunci că nu va renunța la idee.
Recent, Robu a publicat pe Facebook un filmuleț din campania electorală, o simulare a fântânii ornamentale de pe Bega.
„Ia uitați cum va arăta «fântâna cântătoare» cum îi spun hater-ii :)) –, în unul din nenumăratele show-uri pe care ea ni le va oferi! Simularea e pe Bega, dar fântâna nu va fi făcută pe Bega, ci într-un colț al Parcului Botanic ce NU ARE STATUT DE SPAȚIU VERDE, ci de zonă construibilă”, a scris edilul pe rețeaua de socializare, anunțându-i pe fani că dacă nu adună cel puțin 1.000 de Like-uri în primele cinci ore de la postare nu mai face fântâna.
Evident, după cinci ore, Robu a scris pe bucuros pe Facebook „am îndeplinit baremul: peste 1.000 de like-uri în cinci ore! Deci, o fac! :))”.
Între timp, administratorul paginii de Facebook Timișoara de altădată, o pagină cu peste 6.000 de like-uri și 6.000 de urmăritori, a lansat un chestionar pe Google. Cei care vor să răspundă trebuie doar să zică dacă vor sau nu ca primăria să facă investiția și apoi să-și lase datele de contact. Puteți completa chestionarul aici!
Citiți principiile noastre de moderare aici!