„Pentru a se asigura că executantul nu trage de timp și că lucrările sunt de calitate”, spun reprezentanții Primăriei Timișoara, Dominic Fritz a inspectat șantierul de pe Calea Bogdăneștilor, alături de specialiștii primăriei, ai Aquatim și de constructor. Au fost constatate deficiențe la căminele de canalizare, iar primarul a cerut ca, în mai puțin de o săptămână, constructorul să le remedieze pe propria cheltuială.
„Lucrarea de pe Bogdăneștilor încă nu e gata. Am avut chiar săptămâna asta o întâlnire cu constructorul pe șantier, tocmai ca să mă asigur că vom avea la final o lucrare de bună calitate. I-am cerut să lucreze inclusiv în weekend la remedieri și să afecteze cât mai puțin posibil traficul în zonă. Modernizarea Căii Bogdăneștilor este unul din proiectele noastre strategice pentru sistemul de mobilitate al Timișoarei, alături de Cetății și Vidrighin. Nu voi accepta lucrări de mântuială!”, a declarat primarul Dominic Fritz.
Recepționarea proiectului de modernizarea a Căii Bogdăneștilor ar urma să aibă loc în această vară. Aici vor fi linii noi de tramvai, șosea lărgită la patru benzi, trotuare, piste de biciclete, spațiu verde și sistem de iluminat public modern.
Restricții de trafic
Pentru efectuarea lucrărilor de remediere a problemelor cu căminelor trebuie impuse și restricții de trafic. Acestea vor fi aplicate în două etape, pe tronsoane, începând de sâmbătă, după cum urmează:
- etapa I, în perioada 06.04.2024 – 07.04.2024, pe tronsonul cuprins între strada Umbrei și strada Madona, prin închiderea sensului de mers dinspre strada Dunărea spre bulevardul Cetății, cu devierea traficului rutier pe strada Semicerc, respectiv închiderea străzilor Adam Müller-Guttenbrunn, Taborului și Tacit, din intersecția cu Calea Bogdăneștilor.
- etapa II, în perioada 08.04.2024 – 12.04.2024, pe tronsonul cuprins între strada Madona și strada Adam Müller-Guttenbrunn, prin închiderea sensului de mers dinspre bulevardul Cetății spre strada Dunărea, cu devierea traficului rutier pe străzile Manole și Cireșului, respectiv închiderea străzilor Barierei și Tacit, din intersecția cu Calea Bogdăneștilor.
Vă reamintim, de lucrări se ocupă asocierea Sylc Con Trans – Longhersin – Matrix Computers – Lile Service General Construction – Optotel Com – Electric Rail Project – Instal Group – Cons Electrificarea Instal – Madi FHVAC – Swarco Traffic România. Contractul pentru proiectare și execuție fusese semnat în vara anului 2020, iar, inițial, se promitea că lucrările vor fi finalizate anul trecut. Investiția de pe Bogdăneștilor se ridică la 149 de milioane de lei, din care 90 de milioane de lei este cofinanțarea UE, iar 59 de milioane au fost obținute de la Banca Europeană de Reconstrucție și Dezvoltare (BERD).
Din ce ne spunea în noiembrie – pe când șantierul era la 85% – viceprimarul Ruben Lațcău, tramvaiul 5 s-ar putea reîntoarce pe traseul clasic, dar pe linii noi în zona Bogdăneștilor, încă „din această primăvară”. În decembrie, fusese modificat doar parțial traseul.
Pe aceeași temă:
Începe șantierul pe Calea Bogdăneștilor… la toamnă. Trei luni pentru proiectul tehnic
Modificări pe linia 5, după deschiderea parțială a circulației pe Bogdăneștilor
Trimite articolul
XBuna ziua AS DORII O DEPLASARE CU MASINA LA 45KM/H PE SENSUL SPRE GARA
POATE VETI SIMTII DENIVELARILE ,,VALURI,,