„Astăzi am avut o ședință cu cei de la Strabag și ei trebuie să refacă la starea inițială. Trebuie să găsească o soluție să facă o coborâre de pe drum. În ultimă instanță, dacă nu rezolvă ei, vom rezolva noi”, declara pentru Tion Horia Bugarin, primarul comunei Dumbrăvița, în data de 10 ianuarie.
Însă Primăria Dumbrăvița vine azi cu alte precizări.
„DJ 691 (Petofi Sandor, Conac și Bela Bartok) – precizări necesare! 𝗗𝗝 𝟲𝟵𝟭, strada care trece prin mijlocul comunei, 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗽𝗿𝗶𝗲𝘁𝗮𝘁𝗲𝗮 𝗖𝗼𝗻𝘀𝗶𝗹𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗝𝘂𝗱𝗲𝘁̦𝗲𝗮𝗻 𝗧𝗶𝗺𝗶𝘀̦! Este un drum județean! Primăria Dumbrăvița NU administrează drumul, NU are contract cu proiectantul lucrărilor de extindere la patru benzi, NU plătește aceste lucrări și NU ARE PROIECTUL lucrărilor”, a transmis Primăria Dumbrăvița printr-o postare pe pagina de Facebook.
Astfel, administrația locală din Dumbrăvița a mai transmis că a notificat factorii responsabili – CJT și Strabag – de principalele nereguli ivite în urma lucrărilor:
- iluminat deficitar la nivelul trecerilor de pietoni;
- acces auto imposibil sau cu mare dificultate la imobile;
- sistem de semaforizare care pune în pericol siguranța pietonilor;
- acces dificil la stațiile RATT din cauza diferenței de nivel;
- pericol major din cauza lipsei parapeților la diferența de nivel dintre șosea și canal.
„Joi, 18 ianuarie, în urma unei întâlniri pe șantier, proiectantul, constructorul și reprezentanții CJT au asigurat primăria că toate neregulile semnalate se vor face corespunzător”, a mai precizat Primăria Dumbrăvița.
Problemele din comuna periurbană ne-au fost semnalate recent și de un cititor Tion.
Vă reamintim că, la începutul anului 2022, CJT a reziliat contractul cu firma Tehnocer, cea care se ocupa de lărgirea și modernizarea drumului Dumbrăvița – A1, din cauza slabei mobilizări a constructorului. Contractul era semnat încă din martie 2018.
După ce Strabag a câștigat licitația pentru șosea, firma a demarat lucrările inițiale pe tronsonul 2, între benzinăria Socar și autostrada A1, apoi pe tronsonul 1, care trece prin Dumbrăvița.
Termenul-limită pentru finalizarea ambelor tronsoane este 30 iunie 2024, însă CJT și Strabag își doresc să termine mai repede lucrările. Recepția va fi făcută pe ambele tronsoane simultan.
Pe aceeași temă:
„Vom intra în curte cu elicopterul?” Locuitorii din Dumbrăvița, afectați de lucrările la DJ 691
Trimite articolul
XArata a lucrare bine facuta. Traiasca nica.
Da cu calea fereata de la Giarmata ce faceti ca de doua luni o tot tergiversati.Degeaba se circula pe 4 benzi iar la calea ferata e nebunie cu reducerea la doua benzi…e ca si cum ar fi ramas tot doua benzi pe toata lungimea drumului…Cam ce mai asteptati?
Partidul extremist si terorist usr loveste din nou
Ce tare ii Primaria Dumbravita, paseaza totul pe CJT si constructor, dar taxele si impozitele de la cetatenii din Dumbravita si agentii economici unde merg ???
Accesele la proprietati pe Sandor nu au fost modernizate niciodata, multe erau din pamant, piatra, si acum vreti sa vina altii sa le asfalteze. Obligatia constructorului este sa respecte proiectul tehnic, care nu prevede amenajare de accese la proprietati, doar o pana de racord intre accesul existent si drum.
Totuși de la statura de # sătuc # s-au făcut mari progrese în ultimul timp!
Și faptul ca benzile nu au 3 metri lățime, cum se rezolva?
Nu de alta, dar proiectul zice că-s de 3 metri.
-
Daca chiar ai vazut proiectul, invata sa te uiti peste el. Ai latimi variabile in proiect, de la 2.75 pana la 3.25 m pe banda de circulatie.