Procar Timișoara S.A. a fost înființată în 1994. A început cu importul și distribuția de piese de schimb și accesorii auto, s-a specializat pe segmentul pieselor și echipamentelor de motorsport, și-a diversificat aria de competență, iar în prezent este unul dintre cei mai vechi dealer auto din vestul țării și un nume de referință în rețeaua reprezentanților Škoda și reparatorilor autorizați Volkswagen din România.
Compania a fost înființată ca societate pe acţiuni prin participarea la capitalului social al firmei Temeco – primul centru Bosch din România. În anii 1990, s-a dovedit a fi un promotor al competițiilor auto din România: a organizat Cupa Dacia Nova, a colaborat cu Federația Română de Automobilism, a dezvoltat echipamente de siguranță pentru piloți, a fost furnizor oficial al Dacia Pitești.
În 1999, Procar a încheiat un parteneriat cu Porsche România, devenind unul dintre primii furnizori Škoda din vestul țării. De atunci, compania a dezvoltat un showroom și un service concept Škoda, și-a extins de mai multe ori capacitățile, iar din 2008 este prezentă și la Reșița. În 2016, Procar este autorizat ca service pentru Volkswagen, iar în 2023 a finalizat și investiția într-un atelier dedicat automobilelor electrice.
Are 70 de specialiști pasionați de ingineria automobilului, 2,5 milioane de euro investiți în spații moderne și în echipamente de ultimă generație, 9.200 de automobile Škoda livrate, 104.600 de automobile intrate în atelierele de service auto, un centru de vânzare și servicii post-vânzare Škoda și partener service Volkswagen în Timișoara, dar și centru de servicii post-vânzare Bosch Car Service, ultimul în Reșița.
Calitatea serviciilor, recunoscută și de clienți
Calitatea serviciilor și expertiza echipei Procar sunt validate constant de către constructorul Škoda Auto, prin evaluarea indicelui de satisfacție a clienților și aplicarea standardelor internaționale de calitate. Procar se află, potrivit rezultatelor, printre dealerii cu cei mai mulțumiți clienți din România. Aceasta ar fi „o recunoaștere de necontestat a angajamentului companiei față de excelența în servicii”, spun reprezentanții companiei.
„Automobilul devine, din ce în ce mai mult, platformă de tehnologie mobilă complexă, care poate detecta pericolele, comunică cu alte mașini și cu infrastructura și chiar se poate deplasa autonom. Noi, cei de la Procar, credem în schimbarea tehnologică și sprijinim clienții noștri în fiecare pas făcut pe această cale. Noile tehnologii pot părea complexe și copleșitoare, însă tocmai de aceea, nu suntem doar un dealer de mașini – suntem partener de încredere în această călătorie.
Fie că vorbim de folosirea sistemelor de infotaiment, conectivitate, funcții de asistență la condus, aplicații informatice de gestionare a automobilului sau de navigația bazată pe inteligența artificială sau realitate virtuală, echipa noastră este pregătită să ofere clarificări și asistență fie în showroom, fie online, de la distanță. Ne pasă nu doar de vânzarea unui automobil ci și de succesul și confortul clienților în folosirea noilor tehnologii. Clienții noştri sunt cei care trebuie să beneficieze de avantajele reale ale progresului, fie că vorbim de reducerea costurilor, creșterea siguranței la volan sau de simplificarea vieții de zi cu zi în interacțiunea cu mașina. Deși la început poate părea complicat, este simplu și inteligent, sau pur și simplu inteligent. Sau, cum spunem noi, cei de la Škoda, este simply clever”, spune Mihaela Rusu, director general Procar Timișoara S.A.
„Mai mult decât o echipă”
Succesul din ultimii 30 de ani – faptul că, astăzi, Procar Timișoara este unul dintre cei mai de succes dealeri Škoda din România, cu vânzări totale de ordinul miilor de unități – nu putea fi atins fără echipă, susțin reprezentanții companiei. Echipă este dedicată, gata oricând să ofere cele mai bune soluții clienților săi, iar acest lucru pornește din interiorul său.
„Oamenii de la Procar sunt mai mult decât o echipă. Sunt o comunitate. Ei nu doar lucrează pentru un obiectiv comun, ei împărtășesc în mod real principii și valori, se sprijină reciproc, au un sentiment puternic de apartenență și angajament pe termen lung. Nu doar obiective imediate, nu doar sarcini si responsabilități individuale, nu doar muncesc împreuna, ei conviețuiesc împreună. Dincolo de fișe de post, de KPIs-uri și proceduri, Procar este un loc de dezvoltare personală și de sprijin reciproc, de empatie și de colaborare autentică.
Procar este organizația modernă unde relațiile umane și comunitatea sunt la fel de importante ca performanța profesională, ca profitabilitatea și competitivitatea Și este meritul fiecăruia, indiferent că activează în vânzări, în service sau în departamentele administrative. Privim încrezători viitorul și suntem pregătiți să ne ridicăm la nivelul vremurilor noastre. Ca să ai succes trebuie să fii conștient de ceea ce poți, să fii pasionat de ceea ce faci, să crezi în tine, să crezi că poți schimba domeniu în care operezi, în mai bine”, mai spune director general Procar Timișoara S.A.
Test-drive-uri, expoziție și tombolă
Cele trei decenii de excelență și inovație pe piața auto de la Procar Timișoara vor fi aniversate la sediul companiei de pe Calea Șagului, nr. 138B. De vineri până duminică, 4-6 octombrie, între orele 9 și 17, compania vă invită la sesiuni de test-drive. Aveți posibilitatea să testați, cu această ocazie, cele mai noi modele, în configurări de top, venite special la Timișoara în cadrul Caravanei Škoda.
În incinta showroom-ului va fi vernisată o expoziție fotografică ce surprinde momente semnificative din istoria companiei. Aceasta reflectă conexiunea profundă pe care Procar Timișoara a cultivat-o cu comunitatea locală, nu doar din postura unui dealer auto, ci și a unui partener activ în viața bănățenilor.
Va fi și o tombolă la care fiecare participant va pleca acasă, garantat, cu câte un premiu.
(3111)
Citiți principiile noastre de moderare aici!