„În ziua de astăzi, societatea în care trăim se bazează pe mobilitate și eficiență, fiind conștienți că timpul este important pentru fiecare dintre noi. Astfel, am implementat un nou concept pentru a putea oferi clienților noștri servicii bancare timp de 24 de ore pe zi și pentru a sprijini astfel dezvoltarea activității acestora. În plus, ne propunem să oferim servicii de înaltă calitate, iar prin dezvoltarea acestui concept, care transferă o parte din activitățile operaționale către aparatele din Zona 24/7, ne îndreptăm spre a avea sucursale în care personalul băncii să fie orientat mai mult spre consiliere și mai puțin spre partea operațională” , a declarat Mariyana Petkova, Director General Adjunct al ProCredit Bank România.
În cadrul acestei zone de banking, aparatele instalate oferă clienților o gamă variată de operațiuni: de la retragere și depunere de numerar, la acces către platforma de internet banking și posibilitatea de contactare a serviciului call center, opțiuni disponibile pentru clienții băncii, atât persoane juridice, cât și persoane fizice. Acest proces de automatizare va permite personalului băncii să se concentreze asupra activității de consultanță profesionistă, asigurând, în același timp, prezența unei game variate de servicii financiare pentru clienți.
Noul concept implementat menține standardul de calitate impus de către ProCredit Bank de 13 ani, singura bancă din România cu acționariat 100% german, având sprijinul companiei mamă, ProCredit Holding, încă de la începutul activității.
ProCredit Bank va continua să implementeze gradual, la nivelul tuturor locațiilor sale, noul concept pentru a extinde aceste facilități către un număr mai mare de clienți. La momentul actual, opt agenții și sucursale ProCredit Bank incorporează „Zona 24/7”, în București, Timișoara și Constanța. Rezultatele financiare pozitive ale băncii din ultimii patru ani, care s-au transpus într-o creștere constantă a portofoliului de clienți, reprezintă o confirmare a faptului că serviciile bancare responsabile pe care ProCredit Bank le furnizează sunt apreciate de către aceștia. Astfel, implementarea noului concept de “Zona 24/7” a reprezentat un pas logic către extinderea facilităților pe care banca le oferă clienților săi.
Citiți principiile noastre de moderare aici!